Koncert i parken.
Fra : Lars Lauridsen

Dato : 13-05-04 21:45

Hej

Mine forældre vil så gerne ind til en koncert i parken. Jeg spekulerer over
hvor det er bedst at sidde? (de vil næppe stå på græsplænen).

De ledige er:
Øvre A 425
Øvre B 425
Øvre C 425
Nedre B 500
Nedre A 500
Nedre A 500
Nedre C 500

Jeg har aldrig været til koncert i parken, og har ingen idé om hvorrdan
oplevelsen de forskellige steder er...

Mvh.
Lars

Fra : Lars Lauridsen

Dato : 13-05-04 22:10

"Lars Lauridsen"
> [...]
> Nedre A 500
> Nedre C 500
>
> Jeg har aldrig været til koncert i parken, og har ingen idé om hvorrdan

http://www.parken.dk/script/site/page.asp?artid=22&cat_id=52

Her er et kort over tribunerne.

Mvh.
Lars

Fra : Mads TJ

Dato : 13-05-04 22:39

jeg har været dér en enkelt gang og sad på øvre tribune på langsiden.. kunne
kun se noget pga. storskærme, så jeg vil helt klart anbefale at sidde/stå så
tæt på scenen som muligt.. (er det ikke også altid det, man altid helst
vil?) og i dit tilfælde ville jeg nok købe billetter på nederste tribune så
tæt på scenen som muligt, uden - selvfølgelig - at vinklen bliver for
spids..
og som Mikael så rammende siger det: lyden er ikke specielt god nogen
steder.. akustikken er helt elendig

Mvh
Mads TJ

Fra : Peter Theglev

Dato : 14-05-04 13:26

Mads TJ wrote:

> [...]
> spids..
> og som Mikael så rammende siger det: lyden er ikke specielt god nogen

.... mht. lyden, så er det vel optimalt at stå centreret foran
mixerpulten: Lyden bli'r jo "styret" derfra, så det er vel der, man
finder den optimale lyd?

/Peter

Fra : Mikael Eriksen

Dato : 13-05-04 22:10

Der er dårlig lyd overalt!

Fra : Klavs Rommedahl

Dato : 20-05-04 20:15

"Mikael Eriksen" <mier@email.dk> wrote in message news:<c80o7g$2dpd$1@news.cybercity.dk>...
> Der er dårlig lyd overalt!
>
> "Lars Lauridsen" <crazy_jellyfish@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> over

Du kan da lade være med at lytte til Jodle Birge derinde .
Jeg har nu kun en gang haft et dårligt indtryk og der sad jeg helt
bagest i forhold til scenen alle de andre gange har været på plænen
forholdsvis midtfor og altid imellem "tårnet" og scenen.
På Siderne kan forsinkelser drille og give lidt ekko, men det kan
undgåes ved at holde sig "nede" og tæt på scenen.
Mvh
Klavs.