mobil telefon i vestafrika
Fra : Jens Nielsen

Dato : 13-05-04 10:56

har netop været nogle dage i vestafrika med min sony ericson t68i.

den har stort set vist sig at være ubrugelig - primært pga antennen ikke er
stærk nok til at kunne fange signaler i vestafrika i samme grad som en
gammel nokia telefon.

har hørt at dette skulle være typisk for nyere telefoner der bliver lavet
til at der i den civiliserede verden er master over alt.

har i et godt forslag til en nyere telefon hvor antenna skulle være stærk
nok til at man kan bruge den i elfenbenskysten, nigeria, togo, benin og
ghana.

mvh
jens

Fra : Søren Christensen

Dato : 13-05-04 15:30

"Jens Nielsen" <jensnielsen@mail.tele.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> har i et godt forslag til en nyere telefon hvor antenna skulle være stærk
> nok til at man kan bruge den i elfenbenskysten, nigeria, togo, benin og

Måske ikke et reelt alternativ men satteligt mobil telefon evt?

Venligst