fopen - hvilket modul?
Fra : Kim Emax

Dato : 12-05-04 18:17

Hey

efter at have installeret en ny server, har jeg pludselig problemer med
fopen(). Hvilket modul er denne funktion en del af?

--
Take Care
Kim Emax - master|minds - Vi tænker IT for dig...

Fra : Mads Jensen

Dato : 12-05-04 20:23

Hej

Kim Emax wrote:
> efter at have installeret en ny server, har jeg pludselig problemer med
> fopen(). Hvilket modul er denne funktion en del af?

Den er en del af PHP's standard funktioner, så noget tyder på at der er
noget, der er gået galt under installationen af PHP!

mvh.
Mads
--
Mads Jensen - http://www.ddfr.dk
I have not got a suspicious email!

A: Top answers
Q: What's the most annoying thing on UseNet ?