Kreta - snorkel
Fra : Andre

Dato : 12-05-04 11:25

Skal på sommerferie til Kreta omkring Hersonissos. Er der gode steder at
snorkeldykke eller er det ikke værd at tage snorkeludstyr med derned ??

Fra : Jimmi Wolff

Dato : 12-05-04 18:12

Hej

Jeg ved ikke lige hvor det nævnte sted er, men hvis du tager syp på, er der
flere steder, hvor der er rigtig flot at snorkle.

M.V.H
Jimmi nWolff

Fra : Ole Pedersen

Dato : 13-05-04 00:15

"Andre" <andre21@ofir.dk> skrev i en meddelelse
> Skal på sommerferie til Kreta omkring Hersonissos. Er der gode steder at
> snorkeldykke eller er det ikke værd at tage snorkeludstyr med derned ??

Hvis du søger selv via Google - vil du helt sikkert få mange bedre svar end i NG !
Brug det engelske ord for snorkeldykke

vh op

Fra : Andre

Dato : 13-05-04 19:47

> Hvis du søger selv via Google - vil du helt sikkert få mange bedre svar
end i NG !
> Brug det engelske ord for snorkeldykke

Det har jeg prøvet mange gange, men dog kun på dansk. Det var nok derfor jeg
ikke fandt noget.

Fra : Peter Cardow

Dato : 23-05-04 20:37

Hej Andre

se her omkring mine erfaringer med Snorkeldykning / Fridykning i udlandet
også Grækenland.... )
Skriv gerne til mig hvis du har spørgsmål jeg kunne svare på...

http://www.cardow.dk/andre_rejseoplevelser.htm

Venlig hilsen

Peter