Booking - kalender
Fra : Tim Bregning Karlsen

Dato : 12-05-04 10:36

Hej Gruppe

FrontPage 2000 - hvordan laver jeg en kalender som brugerne kan slette og
rette i? Der behøver ikke at være login.

Er der noget indbygget i FrontPage, eller skal jeg have fat i noget helt
andet (asp, php, Access...) - eller findes der færdige scripts som er lige
til at bruge?

Hilsen fra

Tim

Fra : Johnny Viinblad Jens~

Dato : 14-05-04 05:28

Tim Bregning Karlsen wrote in dk.edb.internet.webdesign.frontpage:
> Hej Gruppe
>
> FrontPage 2000 - hvordan laver jeg en kalender som brugerne kan slette og
> rette i? Der behøver ikke at være login.

Her http://www.calendars.net/ kan du få en gratis kalender, med login som
du selv bestemmer. Du laver så et link på din hjemmeside og så fungerer det,
se www.egebjergskole.frac.dk

Hilsen Johnny

- Pædagogiske tutorials på dansk
- Kom godt i gang med koderne

Fra : Tim Bregning Karlsen

Dato : 14-05-04 08:09

Tak for det Johnny - det ser ud til at være lige det jeg skal bruge.

Tim