Hjælp - WAP opsætning på A835 med Telia Ca~
Fra : Thunder

Dato : 11-05-04 22:59

Jeg har nu forsøgt med alle de opsætninger der er på Telia's hjemmeside. De
ligner alle sammen hinanden mere eller mindre. Men min A835 vil bare ikke
tilslutte til serveren. Der komme en fejl : Netværk ikke tilgængeligt.

Er der nogen der har prøvet det og fået det til at virke?

Evt. nogen som har prøvet CBB sammen med A835 eller A920?

Hvis du er et kvikt hoved og kan se hvad der skulle være galt så skriv
endelig. På forhånd tak.

Det er denne her opsætning som jeg har brugt

WAP via CSD

1.. Tryk på Menu-knappen
2.. Vælg Mere
3.. Vælg Web opsætning
4.. Vælg [Ny opsætning]
5.. Vælg Navn
Indtast: "Telia Wap Csd" og tryk OK
6.. Vælg Hjemmeside
Indtast: "http://wap.telia.dk" og tryk OK
7.. Vælg Gateway IP 1
Indtast: "062.044.158.029" og tryk OK
8.. Vælg WAP-port 1
Indtast: "9201" og tryk OK
9.. Vælg Tjenestetype 1 og udvælg "WAP"
10.. Vælg Timeout og udvælg 5 min.
11.. Vælg CSD-nr. 1
Indtast: "+4528454927" og tryk OK
12.. Vælg Brugernavn 1
Indtast: "telia" og tryk OK
13.. Vælg Adgangskode 1
Indtast: 1010 og tryk OK
14.. Vælg Hastighed (bps) 1
15.. Vælg 9600
16.. Vælg Linietype 1 og udvælg ISDN
17.. Tryk på Udført
18.. Vælg netop oprettede konto/forbindelse
19.. Tryk på Menu-tasten
20.. Vælg Indstil som standard

Jan Johansson