Eksperter søges ang. gæstebog
Fra : Dan Andersen

Dato : 11-05-04 20:34

Er der en eller anden, der har rigtig god forstand på oprettelse af
gæstebøger? Har siddet og "rodet" en del med forskellige, men kan ikke
rigtig få dem til at virke.
I virkeligheden skal den ikke bruges som gæstebog, men som et forum for
køb/salg/bytte og gives væk på en foreningsside - men det er vel blot en
layoutredigering af formularet?
På forhånd tak.

--
Mvh. Dan Andersen - www.dbamott.dk

Fra : Torben Svendsen

Dato : 11-05-04 20:49

Dan Andersen" skrev

> Er der en eller anden, der har rigtig god forstand på oprettelse af
> gæstebøger? Har siddet og "rodet" en del med forskellige, men kan ikke
> rigtig få dem til at virke.

Prøv at kikke på

http://www.webcafe.dk/artikler/php/phpmysqlgaestebog/

> I virkeligheden skal den ikke bruges som gæstebog, men som et forum for
> køb/salg/bytte og gives væk på en foreningsside - men det er vel blot en
> layoutredigering af formularet?

I så fald er

http://www.hotscripts.com/PHP/Scripts_and_Programs/Discussion_Boards/index.html

en bedre mulighed.

Venligst

Torben Svenden
www.sydjyskvinselskab.dk

Fra : Ahmed Jannuse

Dato : 11-05-04 22:38

Hvis du har brug for meget hjælp, kan jeg måske hjælpe dig.
men du skal kontakte mig på aj@gwakgroup.dk

- Pædagogiske tutorials på dansk
- Kom godt i gang med koderne