Mailserver software
Fra : Thomas Schnell Øster~

Dato : 11-05-04 20:25

Hej NG

Er der nogen som kender et godt mailserver program, helst ikke noget
der optager alt for cpu kraft mm. Skal køre på en P2 med 64 mb ram
med OS Win2000Proff.
Så bare et der er enkelt, uden alle de specielle ting.

Mvh
Thomas

Fra : Morten K. Hansen

Dato : 12-05-04 07:40

Den 11-05-2004 21:25, skrev Thomas Schnell Østergaard:
> Er der nogen som kender et godt mailserver program, helst ikke noget
> der optager alt for cpu kraft mm.

Mercury koster ikke mange ressourcer, du kan finde den her:
http://www.pmail.com/overviews/ovw_mercwin.htm

> Så bare et der er enkelt, uden alle de specielle ting.

Nu ved jeg jo ikke hvad du mener med specielle ting, men på trods af
Mercury lille størrelse har den mange specielle ting, bl.a. simpelt
spamfilter, mulighed for forskellige 'plugins' f.eks. antivirus m.m.

--
Med venlig hilsen / Best regards
Morten K. Hansen   http://hansen-winkel.dk/

Fra : Peder Vendelbo Mikke~

Dato : 15-05-04 20:38

Thomas Schnell Østergaard skrev:

> Er der nogen som kender et godt mailserver program, helst ikke
> noget der optager alt for cpu kraft mm. Skal køre på en P2 med 64 mb
> ram

Brug en af disse:

http://mailenable.com
http://xmailserver.org
http://james.apache.org/

Jeg bruger selv Mail Enable.

> med OS Win2000Proff.

Husk at den er begrænset til maksimum 10 samtidige forbindelser, hvis du
skal bruge flere skal du bruge server-udgaven.

> Så bare et der er enkelt, uden alle de specielle ting.

Hvad er "specielle ting" for dig?