Andet multimedie
bentjuul 3670
Hyperlinks i InDesign...hmmm?
Fra : Miss007

Dato : 11-05-04 14:55

Hejsa

Hvordan laver jeg i InDesign hyperlinks.
Jeg har flere dokumenter, hvor der er fra 2 sider til 20 sider i hver, hver
opdelt i kapitler, hvor der f.eks. kan være 2 x side 2. Så er det, at når
jeg udskriver det til Distriller, at jeg måske kunne synes det ville være
smart, hvis jeg i InDesign kunne lave links på eks. vis forsiden til de
forskellige undersider, frem for, at jeg laver det i Acrobat Reader, når
filen er udskrevet som PDF. Det er måske smartest at lave det i Acrobat?

(InDesign 2, Acrobat 5...)

Jeg har prøvet og prøvet...men det vil ikke rigtig lade sig gøre. Er det
noget med at siderne skal navgives? Hvis ja, hvordan?

Hvis det nu er smartest i Acrobat, hvordan gør man så, at brugeren der åbner
filen, ikke kan slette hyperlinks mv. Han/hun må godt læse filen samt
udskrive den, men ikke redigere den.

Aner ikke om jeg forklarer det godt nok, ellers bare spørg. Altid bedre at
blive spurgt en ekstra gang, end at folk fyrer spøjse kommentarer af

Jeg er ikke vildt genial til engelske guides. Så helst på dansk.

--
Miss007 - Trine
8500 Grenå

:.: Mobil: Nokia 6230 (hvid)