Kebab - hvordan ?
Fra : Torben Brøndum

Dato : 11-05-04 13:20

Hej,

Hvordan får man "lavet" noget kebab(kød) - er det muligt selv at
lave.....hvis ja, hvordan så ?

Hilsen Torben Brøndum

Fra : Ralph

Dato : 11-05-04 15:50

"Torben Brøndum" <tbr@Xhenning-poulsenX.dk> skrev i en meddelelse
> Hvordan får man "lavet" noget kebab(kød) - er det muligt selv at
> lave.....hvis ja, hvordan så ?

http://www.dk-kogebogen.dk/opskrift2/visopskrift.php?id=5302

http://food4u.dk/opskrift/default.asp?id=2338

http://food4u.dk/opskrift/default.asp?id=134

http://www.webopskrifter.dk/madopskrifter/344/

http://www.maduniverset.dk/show_opskrift.phtml?uid=1798&opskrift=KEBAB%20MED%20YOGHURT

Og til Jer det kunne finde på at sige at der bare skal søges på Google -
luk, jeg havde ikke drømt om selv at forsøge at lave Kebab, men nu når jeg
fik ideen, så skal det da prøves

--
venligst
Ralph

Fra : Hauge

Dato : 11-05-04 15:57

Hej
Ralph wrote:
> Og til Jer det kunne finde på at sige at der bare skal søges på
> Google - luk,

Aha, og det bestemmer du? Google er og bliver det bedste sted, og du
bestemmer ikke om det er vores råd i første omgang, vel?

/Hauge

Fra : Ralph

Dato : 11-05-04 17:07

> Aha, og det bestemmer du? Google er og bliver det bedste sted, og du
> bestemmer ikke om det er vores råd i første omgang, vel?

Hvis nu Torben havde læst en masse svar a´la, "søg på Google" så havde han
nok SØGT på Google - som jeg gjorde - og så havde han ikke spurgt, og så
havde jeg ikke fået ideen til at forsøge med Kebab selv.

Jeg troede faktisk DET var ideen med use-groups. altså at tale sammen, og
sammen løse hinandens problemer og inspirere.

Har du aktier i Google eller??

--
venligst
Ralph

Fra : Hauge

Dato : 11-05-04 17:10

Hejsa
Ralph wrote:
> Hvis nu Torben havde læst en masse svar a´la, "søg på Google" så
> havde han nok SØGT på Google - som jeg gjorde - og så havde han ikke
> spurgt, og så havde jeg ikke fået ideen til at forsøge med Kebab selv.

Nu er det jo stadig ikke alle der kender Google.

> Jeg troede faktisk DET var ideen med use-groups. altså at tale
> sammen, og sammen løse hinandens problemer og inspirere.

Joda, men stadig, det er IKKE ulovligt at tænke selv.

> Har du aktier i Google eller??

Nej, men jeg kan tænke, kan du?

/Hauge

Fra : Ralph

Dato : 11-05-04 18:58

> Hejsa
> Ralph wrote:
> Joda, men stadig, det er IKKE ulovligt at tænke selv.
> Nej, men jeg kan tænke, kan du?

Tjaa, JEG tænkte, hjalp, og kommenterede, hvor er det du kommer ind? - ud
over at brokke dig over min kommentar?

--
venligst
Ralph

Fra : Hauge

Dato : 11-05-04 19:07

Hejsa
Ralph wrote:
> Tjaa, JEG tænkte, hjalp, og kommenterede, hvor er det du kommer ind?
> - ud over at brokke dig over min kommentar?

Tjaeh, du gav et råd, fint nok, men din latterlige kommentar, burde du vide
gav bagslag.. Fjols.

/Hauge

Fra : Ralph

Dato : 11-05-04 22:48

> Tjaeh, du gav et råd, fint nok, men din latterlige kommentar, burde du
vide
> gav bagslag.. Fjols.

Mig ikke forstå, jeg rådede andre til at spørge i gruppen istedet for at
søge, så vi andre kunne få input, det jeg mente var at vi alle kunne sidde i
vores egen lille verden og søge oplysninger og få svar, så ville I andre
IKKE få input om vores "problem".

Eks. Jeg har lidt hakket svin, nogle kartofler hvad skal jeg finde på?
Google Jubii Yahoo = frikadeller med kold kartoffelsalat - DET er s´gu da
ikke særligt nyt, så jeg spørger herinde, og får en masse svar, OG I andre
som har svin og kartoffel får en ide til noget nyt. Derfor rådede jeg til at
spørge istedet for at søge.
Er det ikke netop derfor denne gruppe har sin berettigelse?

At jeg så ikke var særlig høflig, det beklager jeg, men..........

--
venligst
Ralph

Fra : Hauge

Dato : 12-05-04 21:46

Hejsa
Ralph wrote:
> At jeg så ikke var særlig høflig, det beklager jeg, men..........

Netop, deri var problemet, hvias du nu havde prøvet at skrive ordenligt, så
ville denne her lille krig ikke været opstået, for egenhjælp er nu det
bedste, og derefter kan man spørge.

Sådan, så er den vist ikke længere, beklager jeg blev lettere "hys", men dit
svar tirede mig.

Ha' det godt.

/Hauge

Fra : Rhexis

Dato : 16-05-04 15:29

"Hauge" <hauge@CUTsmart-tech.dk> wrote in message

> Aha, og det bestemmer du? Google er og bliver det bedste sted, og du
> bestemmer ikke om det er vores råd i første omgang, vel?

"Brug Google"-rådet holder ikke længere helt. Måske er det stadig brugbart
i en mad-gruppe, men søger du eksempelvis på anmeldelser af elektronik
skal du være heldig, hvis du ikke får ubrugelige resultater tilbage.

Google nutildags er desværre ikke helt så brugbar som sitet var
for bare to år siden.

--
rhexis

Fra : kautaq

Dato : 16-05-04 22:34

Brug www.google.com/ og ikke www.google.dk

--
Mike http://home2.inet.tele.dk/kautaq

Fra : Rhexis

Dato : 17-05-04 21:45

"kautaq" <kautaq@post2.tele.dk> wrote in message

> Brug www.google.com/ og ikke www.google.dk

Det gør jeg skam også. Det ændrer ingenting.

--
rhexis

Fra : kautaq

Dato : 17-05-04 23:45

Rhexis wrote:

> Det gør jeg skam også. Det ændrer ingenting.

Ok. Jeg har ingen problemer?

--
Mike http://home2.inet.tele.dk/kautaq