First Class Communications ApS
Fra : Jan Pedersen

Dato : 11-05-04 10:37

Nogen der kender til dette firma ?

http://www.1cc.dk

På forhånd tak

Jan Pedersen
"Cuk@cuk.dk"
Det nemmere at få tilgivelse end tilladelse...

Fra : Per

Dato : 11-05-04 12:28

Har handlet i butikken.

Der var ingen problemer.

Men når jeg har prøvet via nettet svarede de ikke på deres mails.

Konklusion - gå i butikken.

Mvh Per

Fra : Flemming Joensson

Dato : 13-05-04 21:12

"Per" <permand@fjerndettejubiimail.dk> wrote in

> Har handlet i butikken.
>
> Der var ingen problemer.
>
> Men når jeg har prøvet via nettet svarede de ikke på deres mails.
>
> Konklusion - gå i butikken.

Jeg har købt en N6100 hos dem. Sendte et spørgsmål om lørdagen fik svar
søndag formiddag og bestilte telefonen derefter (per efterkrav). Modtog
telefonen om tirsdagen. Så jeg synes det var helt fint at handle online.

Eneste problem er dog fakturaen. Det eneste der er rigtigt på den er prisen
og IMEI nummeret. Det eneste der står i kundenavn er Judith eller Julie
eller noget i den stil - intet andet er angivet. Og jeg hedder squ hverken
Julie eller Judith ;)

Men det kan jo smutte - har ikke lige fået nosset mig sammen til at spørge
om han gider sende en ny faktura med det rigtige navn.

Mvh.
Flemming