3G mobil: NEC e616 eller SonyEricsson Z101~
Fra : Andrew

Dato : 10-05-04 17:44

Hej

Jeg køber mig en 3G mobil nu her. Jeg er brændt varm på 3's NEC e616 med
BOOM abonnement. Men jeg ser på 3's hjemmeside at de introducerer en ny
3mobil fra SonyEricsson model Z1010 MEDIO juni.

Nogle der kender denne model?
Skal man vente og tage den istedet for NEC'en?
Jeg vil ikke give mere end 1000-1500 for mobilen, nogle der ved CA. i
hvilket prisleje Z1010'eren kommer til at ligge?

Skal man købe NEC'en, eller vente på Z1010'eren?
Hvis Z1010'eren kommer til at koste 2500,- så er der NO CONTEST, så køber
jeg NEC's. Den er virkelig lækker. Men Hvis Z1010'eren kommer til at koste
det samme, så kan det være man skulle vente og se på den?

Mvh Anders

Fra : Søren Christensen

Dato : 10-05-04 18:32

"Andrew" <nospam@forgetit.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> jeg NEC's. Den er virkelig lækker. Men Hvis Z1010'eren kommer til at koste
> det samme, så kan det være man skulle vente og se på den?

Her er prisen på SE'eren...
http://3.dk/upload/Business/B2B_3Mobil_pris_ver1.0.pdf
Så for private vil den være dyrer...
Den kan ikke mere end e616.
Den skulle dog have lidt bedre batterilevetid.
Men Nec'en skulle vidst snart kunne fåes med et meget bedre batteri på
1800mA.
Nogen siger iøvrigt at skærmen på SE'eren virker mere ringe end på NEC'ens
som er superskarp og god selv i solen.

Venligst