Spørgsmål om et gammelt jazznummer...
Fra : Aragorn Elessar

Dato : 09-05-04 16:53

Hej allesammen.

Dette er måske et spørgsmål til gruppens jazz- og swing-eksperter, om nogle
sådanne forefindes her.
Jeg har siddet herhjemme og kikket de to Ørkenens Sønner-dvd'er der findes
indtil videre, og en tanke slog ned i mig:
Der bruges et bestemt stykke jazzmusik til stumfilms-sekvenserne, der vises
unders ØS's shows.
Hvem er det med, hvad er titlen, og hvor kan man evt. finde det?

På forhånd tak for enhver hjælp.

Venlig hilsen

Aragorn_DK

--
=================
www.welles.dk

Fra : Michael Westi

Dato : 11-05-04 05:28

Aragorn Elessar <Aragorn@welles.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:409e54e0$0$175$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk...
> [...]
vises
> unders ØS's shows.
> Hvem er det med, hvad er titlen, og hvor kan man evt. finde det?

Det er nummeret "Limehouse Blues". På stående fod kan jeg ikke huske hvem
der har skrevet det. Det var kun fordi jeg lige hørte Arne Domnerus´s
version på albummet "Jazz at the Pawnshop" at det lige poppede ind på
lystavlen. (og det er en rigtig fed version).

Mvh Michael

(ER SLIKMUTTER TIL STEDE)?
POKKERS!!

Fra : NanoKineseren

Dato : 11-05-04 10:17

"Michael Westi" <michaelwesti@NOSPAM.dk> wrote in message
-sakse-
> [...]
> version på albummet "Jazz at the Pawnshop" at det lige poppede ind på
> lystavlen. (og det er en rigtig fed version).

Hej Michael.
Mange tak, NU kan jeg sove roligt igen!
*skruer fezzen ned om knolden og afsynger logeeden under fællesrejsning*

Venlig hilsen

Aragorn_DK

"- hvis det ikke var fordi jeg var sådan en lille laber sild med hår på
ryggen..."