(Genpost) : Rejsefæller søges
Fra : Jorgen [2400]

Dato : 09-05-04 09:57

(Genpost, da mine nyhedsgrupper nulstillede)

Hej,

min kæreste og jeg har 3 ugers sommerferie i Juli. Vi har backpacket og
vandret en del (senest 3 uger i Thailand her i April) og 3 uger i Lapland
sidste sommer. Ellers tæller listen stort set hele sydamerika, nepal og
tibet.

Any ways, vi har ikke rigtigt sat os fast på noget bestemt endnu, vil vil
gerne vandre med rygsæk, sove ude, lave mad i marken og opleve noget
storslående natur. Vi overvejer følgende lande i øjeblikket:

(*) Island
(*) Skotland
(*) Alperne (Østrig)
(*) Bulgarien.

Men vi er åbne for de fleste steder. Dog skal temperaturen være middel, da
det ikke er så fedt at ase afsted med 30 kg i bragende solskin.

Det bliver dog hurtigt lidt ensformigt kun at være 2 afsted, så vi søger
ligesindede rejsepartnere, som også har en nogenlunde fysik til vandreture
(nogenlunde = bære sin egen rygsæk og gå 10-20 km om dagen). Normalt kører
vi et program med 1 uge i terrænet, 1 uges feden og så en uge mere i ny
terræn. Men er egentlig også friske på f.eks. 14 dages ture i terrænet.

Så er i interesseret i at følges eller bare har fede ideer, så smid en mail.

Mvh,
Jørgen og Hanne

Fra : Marianne Kristiansen

Dato : 09-05-04 18:18

On Sun, 9 May 2004 10:57:06 +0200, Jorgen [2400] wrote:

> (Genpost, da mine nyhedsgrupper nulstillede)

Det var kanskje ikke nødvendig. Den opprinnelige posten finnes iallfall på
_min_ server.

--
Marianne Kristiansen
http://home.no.net/mixelite