kan ikke høre min s55 ?
Fra : Michael Petersen

Dato : 09-05-04 05:34

Jeg kan næsten ikke høre min mobiltelefon når den ringer. Jeg har skruet
den
op på højeste niveau, men der er tit jeg ikke høre den alligevel. Jeg har
også prøvet andre indbyggede ringetoner, men det hjælper mig ikke rigtig.

Kender I nogen ringetoner der er gode og som man kan høre ??

Fra : KC

Dato : 09-05-04 09:23

"Michael Petersen" <hl@mail.tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> også prøvet andre indbyggede ringetoner, men det hjælper mig ikke rigtig.
>
> Kender I nogen ringetoner der er gode og som man kan høre ??

Ambulance tone der er med plejer da at lyde ret høj

mvhj

KC

Fra : Claus Andersen

Dato : 09-05-04 13:01

Michael skrev:
> [...]
har<
> også prøvet andre indbyggede ringetoner, men det hjælper mig ikke rigtig.<

Hej
Hvilken SW har du?
Hvor gammel er mobil?
Har den været udsat for fugt?

Har du prøvet at skifte "profil" (prøv evt. normal eller støjende), for her
igennem at kunne fejlfinde.
Hvis ringetonen ikke er anderledes i de andre profiler, vil jeg foreslå dig
at kikke lidt på opsætningen af lydstyrke (endnu en gang):

Menu, Indstillinger, Lyd, Lydstyrke.
eller for den enkelte profil:
Menu, Profiler, "vælg profilen" Indstill., Rediger indst., Lydstyrke.

Her kan du se, hvad den aktuelle styrke er sat til, og hvis lav justere til
et højere niveau.

Hvis dette ikke virker, lyder det lidt som om, din højtaler er defekt.

Jeg er enig, med KC, i at ambulance lyder ret højt, så du kan jo prøve dig
frem med den....

Håber det virker hilsen

Claus

Fra : Claus Andersen