Metallica i Parken
Fra : Christian

Dato : 08-05-04 23:35

Hey

Jeg går og overvejer at købe billet til ovenstående. Men der er jo flere
forskellige billettyper at vælge imellem. Hvilken tribune skal man helst
vælge, hvis man gerne vil have godt udsyn og god lyd?

vh Christian

Fra : Søren Hjelholt

Dato : 09-05-04 00:43

"Christian" <christianmuus2@hotmail.com> wrote in news:409d60ab$0$305
$edfadb0f@dread11.news.tele.dk in dk.kultur.musik:

> [...]
> forskellige billettyper at vælge imellem. Hvilken tribune skal man helst
> vælge, hvis man gerne vil have godt udsyn og god lyd?

Derer kun et rigtigt sted at opholde sig til den koncert, det er nede på
plænen. Man kan ikke sidde og se Metallica! Aner ikke om der stadig er
billetter til plænen. Det er sikkert ikke der det bedste udsyn er, og måske
heller ikke den bedste lyd, men jeg tror man får den bedste totaloplevelse.

/Søren Hjelholt (Der skal skal stå på plænen / gulvet)

Fra : Christian

Dato : 09-05-04 09:51

"Søren Hjelholt" <hjelholt@_nospam_mail.dk> wrote in message
> [...]
totaloplevelse.

> /Søren Hjelholt (Der skal skal stå på plænen / gulvet)

Tak for tippet. Har besluttet mig for at stå op. Men hvis man køber
billetter til plænen, kan man så stå alle steder derinde? Altså der er ikke
nogen form for opdeling?

vh Christian

Fra : rasmus carlsen

Dato : 09-05-04 19:31

"Christian" <christianmuus2@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> Tak for tippet. Har besluttet mig for at stå op. Men hvis man køber
> billetter til plænen, kan man så stå alle steder derinde? Altså der er
ikke
> nogen form for opdeling?

- man kan bevæge sig frit på hele plænen.

ras

Fra : Michael Alø-Nielsen

Dato : 09-05-04 19:58

"Christian" <christianmuus2@hotmail.com> wrote in news:409d60ab$0$305
$edfadb0f@dread11.news.tele.dk:

<Snip>
> Hvilken tribune skal man helst
> vælge, hvis man gerne vil have godt udsyn og god lyd?
</Snip>

God lyd finder du under ingen omstændigheder i Parken!
Dog har jeg oplevet ganske få enkelte koncerter derinde, hvor lyden var
tålelig under dele af koncerten, men kun når det har været hovedsagligt
akkustisk baseret (eksempelvis Paul McCartney koncerten sidste år).
Jeg vil til gengæld give den sidste besvarer ret i at det eneste fornuftige
sted at opholde sig hvis man endelig skal til koncert i Parken, er på
plænen/gulvet.

- God koncert!
/Michael.

Fra : David Rasmussen

Dato : 10-05-04 12:20

Michael Alø-Nielsen wrote:

> [...]
> Jeg vil til gengæld give den sidste besvarer ret i at det eneste fornuftige
> sted at opholde sig hvis man endelig skal til koncert i Parken, er på

Pink Floyd i parken lød glimrende!

/David

Fra : Michael Alø-Nielsen

Dato : 10-05-04 18:41

David Rasmussen <david.rasmussen@gmx.net> wrote in

> Pink Floyd i parken lød glimrende!

Og hvornår snakker vi om her?
Jeg taler om den "nye" overdækkede udgave af Parken! som så vidt jeg husker
først blev overdækket i forbindelse med Melodi Grand Prix'et som skulle
afholdes i Danmark efter at Brødrene Olsen vandt i Sverige (Correct me if
i'm wrong, men jeg mener det var i 2000 at de vandt, og at overdækningen af
parken derfor først kom i 2001).
Så vidt jeg er orienteret har Pink Floyd ikke optrådt live siden 1994-
95...?
Før ombygningen/overdækningen har jeg været til masser af glimrende
koncerter i Parken. Dengang fejlede lyden ikke noget!

/Michael.

Fra : David Rasmussen

Dato : 10-05-04 20:07

Michael Alø-Nielsen wrote:

> Så vidt jeg er orienteret har Pink Floyd ikke optrådt live siden 1994-
> 95...?

Yep.

> Før ombygningen/overdækningen har jeg været til masser af glimrende
> koncerter i Parken. Dengang fejlede lyden ikke noget!

Så er vi enige :)

/David

Fra : Christian

Dato : 10-05-04 15:13

"Michael Alø-Nielsen" <m-alo@hotpop.com> wrote in message
> [...]
fornuftige
> sted at opholde sig hvis man endelig skal til koncert i Parken, er på

Tak...har dog lige erfaret, at alle ståpladser er udsolgt

Fra : Christian

Dato : 10-05-04 15:45

> [...]
fornuftige
> sted at opholde sig hvis man endelig skal til koncert i Parken, er på

Jeg har faktisk lige snakket med Billetmaskinen, der kun kunne tilbyde mig
billetter på nederste del af B-tribunen (den eneste tribune hvor man kunne
sidde 4). Nogen der har en ide om hvordan oplevelsen vil blive derfra?