E-Mail
webnoob 5265
Opera NG
Fra : Jan Allan Andersen

Dato : 08-05-04 23:25

Er det bare mig der ikke har sat Opera NG ordentligt op, eller har den
noget svært ved at tråde rigtigt?

Mvh. Jan

Fra : Christian Bohr-Halli~

Dato : 09-05-04 13:54

"Jan Allan Andersen" <akkernospam@ofir.dk> posting:

>Er det bare mig der ikke har sat Opera NG ordentligt op, eller har den
>noget svært ved at tråde rigtigt?

Hvad tænker du konkret på?

--
What is life, except excuse for death,
or death, but an escape from life.

Fra : Jan Allan Andersen

Dato : 09-05-04 14:13

Christian Bohr-Halling wrote:

> "Jan Allan Andersen" <akkernospam@ofir.dk> posting:
>
> Hvad tænker du konkret på?

Jeg tænker på sådan noget som f.eks. tråden "Hamster hjælp" startet af
Uffe Kousgaard d. 7/5.
I Opera 7.5 build 3733 findes den i 3 forskellige tråde, mens den i
f.eks. Thunderbird 0.6 findes som en enkelt tråd.

Mvh. Jan

Fra : Christian Bohr-Halli~

Dato : 09-05-04 14:40

Jan Allan Andersen <akkernospam@ofir.dk> posting:

>Jeg tænker på sådan noget som f.eks. tråden "Hamster hjælp" startet af

Har jeg ingen problemer med (samme udg. som dig):
http://home12.inet.tele.dk/chrmax/temp/no750.jpg

>I Opera 7.5 build 3733 findes den i 3 forskellige tråde, mens den i

Der er tale om en beta-udgave.

Fra : Jan Allan Andersen

Dato : 09-05-04 15:17

Christian Bohr-Halling wrote:

> Har jeg ingen problemer med (samme udg. som dig):
> http://home12.inet.tele.dk/chrmax/temp/no750.jpg

Okay, kan se at du har en dansk udgave - Det kan måske gøre forskellen?
Hvor/hvordan kan man få den på dansk?

Mvh. Jan

Fra : Christian Bohr-Halli~

Dato : 09-05-04 18:18

Jan Allan Andersen <akkernospam@ofir.dk> posting:

>Okay, kan se at du har en dansk udgave - Det kan måske gøre forskellen?

Nej, burde ikke gøre nogen forskel. Muligvis en bug. Kan meldes på
https://bugs.opera.com/wizard/

>Hvor/hvordan kan man få den på dansk?

Kan "man" ikke.
7.50 findes endnu kun meget lokalt på dansk.

Se evt. http://home12.inet.tele.dk/chrmax/tmp/

Fra : Jan Allan Andersen

Dato : 09-05-04 15:24

On Sun, 09 May 2004 15:39:37 +0200, Christian Bohr-Halling
<nospam@direkte.org> wrote:

> Har jeg ingen problemer med (samme udg. som dig):
> http://home12.inet.tele.dk/chrmax/temp/no750.jpg

Nu prøvede jeg så lige at hente den danske language-fil til Opera 7.23 -
Installerede fint, men har fortsat samme problem.

Mvh. Jan