Gemme opsætning i Outlook Express
Fra : Jette

Dato : 07-05-04 23:06

Under 'Vis' -> 'Layout' -> 'Indholdsrude' kan man i Outlook Express definere
om man skal have vist indholdet af en mail/nyhedsmeddelelse ved blot at
markere den. Nu ønsker jeg imidlertid ikke at have indholdsruden slået til,
men selvom jeg fjerner fluebenet og klikker anvend og derefter ok gemmer
programmet ikke mine ændringer. Den næste gang jeg starter Outlook Express
er den oprindelige opsætning med 'Indholdsrude' vendt tilbage. Det er nu
sket nogle gange.

Er der nogle der kan fortælle mig hvordan jeg får programmet til at huske
evt. ændringer i standardopsætningen?

På forhånd tak for hjælpen.

Mvh Jette

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 08-05-04 00:17

"Jette" <jetteREMOVETHIS@pc.dk> skrev :

>Under 'Vis' -> 'Layout' -> 'Indholdsrude' kan man i Outlook Express

Prøv i Outlook Expressgruppen, se signatur.

Der finder du de skrappe OE-brugere.
--
med venlig hilsen Knud
Bruger du Outlook Express?

Fra : Jette

Dato : 08-05-04 11:25

:
> Prøv i Outlook Expressgruppen, se signatur.
>
> Der finder du de skrappe OE-brugere.

OK - jeg prøver lykken der. Foreløbigt tak for hjælpen.

Mvh Jette