Led Zeppelin nummer fra Rock'n Royal
Fra : Brian

Dato : 07-05-04 21:29

Hejsa

Led Zeppelin Jam var inde at spille et par numre til ovennævnte hejs. Det
andet nummer de spillede, mon nogen ved hvad det hedder ?

Jeg kender ikke Led Zeppelin for meget andet end "Stairway to heaven" men
hvis man kan tage noget udfra det nummer Led Zeppelin Jam leverede, er de
vist et nærmere bekendtskab værd

Og jaja.. inden jeg bliver kørt over fordi jeg ikke kan min Led Zeppelin,
skal det lige siges at de var store inden min tid

/Brian

Fra : Claus \"BonZo\" Jako~

Dato : 07-05-04 21:35

Mener den hed "Immigrant Song"

Fra : Brian

Dato : 07-05-04 21:44

Hejsa

Claus "BonZo" Jakobsen skrev:
> Mener den hed "Immigrant Song"

Okay... hvilket album mon den findes på ?

/Brian

Fra : Lars Stokholm

Dato : 07-05-04 21:46

* Brian skrev:
> Okay... hvilket album mon den findes på ?

Led Zeppelin III.

Fra : Brian

Dato : 07-05-04 21:52

Hejsa

Lars Stokholm skrev:

> Led Zeppelin III.

Fedt, takker!
Så må jeg i den lokale pladebiks imorgen

/Brian

Fra : PSG

Dato : 07-05-04 23:10

"Lars Stokholm" <stokholm@despammed.com> skrev i en meddelelse

> Led Zeppelin III.

Eller på Led Zeppelin Jam's eget album fra 1994 - det er klasse.

--
Patrick

Fra : "-

Dato : 07-05-04 23:31

Ja... men bare umuligt at få fat på...
Snakkede med Ivan Horn som selv spiller deri, og han har det ingen gang..
Nogen der ved hvor man kan få det?

Morten Holm
Miniholm@hotmail.com

Fra : Benny Mortensen

Dato : 08-05-04 11:25

"-<Holm>-" <Miniholm@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> Ja... men bare umuligt at få fat på...
> Snakkede med Ivan Horn som selv spiller deri, og han har det ingen gang..
> [...]
Hej Morten

Nej der er vist godt nok langt imellem dem. Men at de blev genskabt, for at
kunne deltage der, kunne måske få det til at gå op for pladeselskabet, at
den sikkert godt kan sælge " LIDT " flere eksemplarer, for den er ikke uden
talenter. Jeg har selv kun mødt den, 1 gang, og købte den vel mest ved en
lykkelig fejltagelse, for jeg så den som en LZ jeg ikke havde ...

M.V.H.....Benny..

Fra : PSG

Dato : 08-05-04 17:10

"-<Holm>-" <Miniholm@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> Ja... men bare umuligt at få fat på...
> Snakkede med Ivan Horn som selv spiller deri, og han har det ingen gang..
> Nogen der ved hvor man kan få det?

Øv - og jeg må jo ikke engang tilbyde dig at lave en kopi... !

--
Patrick

Fra : PSG

Dato : 08-05-04 17:12

"-<Holm>-" <Miniholm@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> Ja... men bare umuligt at få fat på...
> Snakkede med Ivan Horn som selv spiller deri, og han har det ingen gang..
> Nogen der ved hvor man kan få det?

Tjekkede lige mit lokale bibliotek - de har den faktisk. Så du kan jo bare
bestille den på www.bibliotek.dk

--
Patrick

Fra : Anders Thorsen Holm

Dato : 07-05-04 23:34

"Brian" <brian@FJERNDETTEpost5.tele.dk> wrote:

> Led Zeppelin Jam var inde at spille et par numre til ovennævnte
> hejs. Det andet nummer de spillede, mon nogen ved hvad det hedder
> ?

Jeg så ikke selv showet, men det havde da været humor, om de havde
spillet "Babe I'm Gonna Leave You" >

--
Anders Thorsen Holm | http://www.daimi.au.dk/~zoolook/

Overvejer du at købe en DVD-afspiller? Så hold dig fra Fona!
Læs hvorfor: http://www.daimi.au.dk/~zoolook/fona/

Fra : zcully

Dato : 07-05-04 23:55

"Brian" <brian@FJERNDETTEpost5.tele.dk> wrote in message
> [...]
>
> Og jaja.. inden jeg bliver kørt over fordi jeg ikke kan min Led Zeppelin,
> skal det lige siges at de var store inden min tid

Er det bare mig eller lyder Alex Nyborgs stemme bare ufatteligt meget om
Chris Cornels??
Lidt skræmmende egentlig!!

/Zcully

Fra : Janni Nørmølle

Dato : 08-05-04 11:39

> Er det bare mig eller lyder Alex Nyborgs stemme bare ufatteligt meget om
> Chris Cornels??
> Lidt skræmmende egentlig!!
>
> /Zcully

Hej du,

Ja, det er bare dig!! Jeg synes godt om både Alex Nyborg Madsens og Chris
Cornells stemmer, men sammenlignes det synes jeg bestemt ikke de kan

Janni

Fra : Nerdiac ~ Don G.

Dato : 08-05-04 01:38

"Brian" skrev...

> Jeg kender ikke Led Zeppelin for meget andet end
> "Stairway to heaven" men hvis man kan tage noget
> udfra det nummer Led Zeppelin Jam leverede, er de
> vist et nærmere bekendtskab værd

Jeg kan varmt anbefale deres dobbeltskive "remasters" som en fremragende
indgang til Led Zeppelin! Det var selv den krog jeg bed på fra første lyt

Mvh. Don G.

<signature>
nerdiac . ['ner:diak] . n . übernerd; extreme nerd; nerd of nerds.
http://www.nerdiac.com
</signature>

Fra : Henrik Veber Madsen

Dato : 08-05-04 16:00

Nerdiac ~ Don G. snored:

> "Brian" skrev...

> Jeg kan varmt anbefale deres dobbeltskive "remasters" som en fremragende
> indgang til Led Zeppelin! Det var selv den krog jeg bed på fra første lyt

Hvis man er det allermindste interesseret i LZ så går man rundt med et
gabende hul i sin tilværelse, hvis man endnu ikke har set DVD (det
hedder den faktisk). En digitaliseret Herkulesbedrift. Valgt til årets
dvd i både England og Japan.

hvm
--
"Will the mighty arms of Atlas hold the heavens from the earth?"

'Achilles Last Stand' — Led Zeppelin (Presence, 1976)

Fra : Mark Thomas Gazel

Dato : 09-05-04 11:25

Brian wrote:

> Og jaja.. inden jeg bliver kørt over fordi jeg ikke kan min Led
> Zeppelin, skal det lige siges at de var store inden min tid

Jeg kan heller ikke min LZ, men påfaldende mange - og forskellige personer -
siger uden at blinke, at deres fire første albums er det bedste rock, der
nogensinde er lavet.

Mark