Kid Creole nummer
Fra : Jesper Haaber Gyllin~

Dato : 07-05-04 18:30

Findes der et nummer med Kid Creole, som hedder noget med The See of It
?

Tak.

--
med venlig hilsen
Jesper Haaber Gylling

Fra : Karsten Enevoldsen

Dato : 07-05-04 21:28

Jesper Haaber Gylling wrote:
> Findes der et nummer med Kid Creole, som hedder noget med The See of
> It ?
>
> Tak.

Mon ikke du tænker på" The Sex of It " af Prince..?
Kid Creole har den med på " Private Waters in the Great Divide " fra 1990.

Volds

--
Aequam servere mentem

Fra : Jesper Haaber Gyllin~

Dato : 07-05-04 22:31

"Karsten Enevoldsen" <volds@"remove"mail.dk> wrote:

> Mon ikke du tænker på" The Sex of It " af Prince..?
> Kid Creole har den med på " Private Waters in the Great Divide " fra 1990.

Du kunne meget vel være. Jeg er sådan en nørd at hvis jeg hører noget
fedt i radioen, så skriver jeg det ned. Nu har jeg haft denne seddel
liggende med Kid Creole og The see of it...............

Jeg har sikkert bare ikke kunne høre hvad den hedder.

Tak.

--
med venlig hilsen
Jesper Haaber Gylling