Outlook-problemer
Fra : Wagner

Dato : 07-05-04 15:43

Hjælp !! Her til morgen da jeg starter min computer op, kan jeg ikke sende
og modtage inde i Microsoft Outlook. Programmet beder om at man konfigurerer
en e-mail-konti. Men sådan en har jeg. Hvor er den blevet af?

Nu har jeg fået den til at sende og modtage. Men mine mails bliver smidt ned
" Outlook i dag " og ikke som sædvanligt op i " Private mapper "
Hvor ændrer jeg det?
Venlig hilsen
Wagner

Fra : Søren Blom

Dato : 10-05-04 22:56

"Wagner" <@> skrev

> Nu har jeg fået den til at sende og modtage. Men mine mails bliver smidt
ned
> " Outlook i dag " og ikke som sædvanligt op i " Private mapper "
> Hvor ændrer jeg det?

Lav en regel der siger at alle mail sendt til din mail adresse skal i
indbakken.

--
VH

Søren Blom