10.000 volts ???
Fra : preben ipsen

Dato : 07-05-04 10:31

Hej
Nogen herinde der kan huske en gruppe der hed : 10.000 volt? eller noget som
minder om?
Er tilbage fra 70érne, mener det var noget disco noget. Kom i tanker om et
nummer de spillede, noget hen ad: Down in The walley...tror jeg.
venlig hilsen
Preben
www.showdogs.dk

Fra : Michael Lund Sørense~

Dato : 07-05-04 11:26

preben ipsen skrev :
> [...]
> Er tilbage fra 70érne, mener det var noget disco noget. Kom i tanker om et
> nummer de spillede, noget hen ad: Down in The walley...tror jeg.

De hed 5.000 Volts og største hits var vist I'm on fire og Dr. Kiss Kiss fra
1975 og 1976.

Michael Lund Sørensen
www.milux.dk
www.gromit.dk/dvd/

Fra : preben ipsen

Dato : 07-05-04 11:30

ja....nemlig...tak for hjælpen...må ud og se om man kan finde noget med dem
stadig.
venlig hilsen
Preben
www.showdogs.dk

Fra : Jesper Haaber Gyllin~

Dato : 07-05-04 18:41

Michael Lund Sørensen <laeses-ikke@gromit.dk> wrote:

> som
>
> De hed 5.000 Volts og største hits var vist I'm on fire og Dr. Kiss Kiss fra
> 1975 og 1976.

Sjovt - jeg har netop hørt begge numre for en time siden.

Jeg er total disco freak.

--
med venlig hilsen
Jesper Haaber Gylling

Fra : preben ipsen

Dato : 07-05-04 20:08

Har du så hele den LP, må det have været på den tid?...kan godt huske de 2
numre, men der var også et "stille" nummer som var helt ok...nogen med "the
valley", men jeg kan ikke finde det nogen steder.
venlig hilsen
Preben
www.showdogs.dk

Fra : Jesper Haaber Gyllin~

Dato : 07-05-04 20:45

preben ipsen <preben_spam@showdogs.dk> wrote:

> Har du så hele den LP, må det have været på den tid?...kan godt huske de 2
> numre, men der var også et "stille" nummer som var helt ok...nogen med "the
> valley", men jeg kan ikke finde det nogen steder.

http://www.5000volts.co.uk/

Måske det hjælper.

Preben - husk at skrive under det du svarer på.

--
med venlig hilsen
Jesper Haaber Gylling

Fra : Kim Ludvigsen

Dato : 07-05-04 22:30

Jesper Haaber Gylling wrote:

> http://www.5000volts.co.uk/

Fedest, jeg vidste ikke Tina Charles var den oprindelige sangerinde i
bandet. Men siden fortæller ikke noget om numrene på lp'en, så de kommer
herunder. Ingen af numrene hedder noget med Valley, men måske det blot
indgår i teksten?

I'm on Fire
Look out - I'm Coming
Doctor Kiss-Kiss
The Late Late Show
'Bye Love
Motion Man
Take Me Back
One Stop Baby
Light the Flame of Love
Come Hear the Music
Give That Lovin' to Me

Hvis Preben er interesseret, kan han købe lp'en af mig, forudsat han
selv kan hente den på Frederiksberg (2000). I så fald, send en mail.

--
Mvh. Kim Ludvigsen

Fra : Jesper Haaber Gyllin~

Dato : 07-05-04 22:34

Kim Ludvigsen <usenet@kimludvigsen.dk> wrote:

> [...]
>
> Hvis Preben er interesseret, kan han købe lp'en af mig, forudsat han selv
> kan hente den på Frederiksberg (2000). I så fald, send en mail.

Hey Ludvigsen.

Måske vi skulle drikke nogle bajere og høre gamle disco skiver

--
med venlig hilsen Jesper Haaber Gylling
http://www.gylling.net/
AIM/iChat: macnerd1965

Fra : Kim Ludvigsen

Dato : 07-05-04 23:10

Jesper Haaber Gylling wrote:

> Måske vi skulle drikke nogle bajere og høre gamle disco skiver

Jeg er nu mere til det lidt mere funky musik, når jeg har 5000 Volts
lp'en, skyldes det først og fremmest, at det er en levning fra min tid
som pladepusher.

--
Mvh. Kim Ludvigsen

Fra : preben ipsen

Dato : 08-05-04 09:59

> [...]
>
> Hvis Preben er interesseret, kan han købe lp'en af mig, forudsat han
> selv kan hente den på Frederiksberg (2000). I så fald, send en mail.

Hej....
Kan huske nu at nummeret er : Take me Back...tror jeg...det er sgu mange år
siden
Hmm..hente på Frederiksberg.....jeg bor på Bornholm...men jeg vender tilbage
hvis jeg ikke finder ud af andet. tak for hjælpen.
venlig hilsen
Preben
www.showdogs.dk

Fra : Kim Ludvigsen

Dato : 08-05-04 18:14

preben ipsen wrote:

> Kan huske nu at nummeret er : Take me Back...tror jeg...det er sgu mange år
> siden

Der synges ganske vist "valley" i den, men kun én gang. Til gengæld går
Take me Back igen temmelig mange gange. Det er et stille nummer med
masser af kor, og det lyder meget gospel-agtigt - slet ikke i samme stil
som hits'ene.

> Hmm..hente på Frederiksberg.....jeg bor på Bornholm...men jeg vender tilbage
> hvis jeg ikke finder ud af andet. tak for hjælpen.

Jeg kan da også bøje mig lidt, hvis du ikke finder en anden løsning,
Bornholm er trods alt meget langt væk. Jeg bryder mig bare ikke om alt
besværet med at finde passende indpakning, posthus osv. for at sende en
enkelt plade.

--
Mvh. Kim Ludvigsen

Fra : Jesper Haaber Gyllin~

Dato : 08-05-04 19:20

> [...]

> Bornholm er trods alt meget langt væk. Jeg bryder mig bare ikke om alt
> besværet med at finde passende indpakning, posthus osv. for at sende en

Det ville da også være åndsvagt at sælge den.

--
med venlig hilsen
Jesper Haaber Gylling

Fra : Kim Ludvigsen

Dato : 08-05-04 19:57

Jesper Haaber Gylling wrote:

> Det ville da også være åndsvagt at sælge den.

Jeg er ved at optage mine plader over på computeren, så på et tidspunkt
skal jeg alligevel af med alle vinylerne.

--
Mvh. Kim Ludvigsen

Fra : Jesper Haaber Gyllin~

Dato : 08-05-04 21:02

Kim Ludvigsen <usenet@kimludvigsen.dk> wrote:

> Jeg er ved at optage mine plader over på computeren, så på et tidspunkt
> skal jeg alligevel af med alle vinylerne.

Hvilket jo gør at du så må slette filerne på computeren. Du SKAL have en
original at fremvise.

Sæt dem på loftet.

--
med venlig hilsen
Jesper Haaber Gylling

Fra : preben ipsen

Dato : 08-05-04 19:44

hej
Tror jeg har fundet samme nummer, sunget af Heidi Hauge....*gys*, men det
lyder som samme melodi.
Nej, du skal ikke begynde at pakke ind o.s.v.....jeg kommer til KBHV
jævnligt..så hvis det er kontakter jeg dig lige.

--
venlig hilsen
Preben