Den jeg elsker
Fra : Jette

Dato : 06-05-04 23:40

De fleste af jer husker sikkert den sang Søs Fenger og Thomas Helmig skrev
til fordel for AIDS-fondet, nemlig landeplageren 'Den jeg elsker'

Jeg er overbevist om at sangen er fra sen 80'erne omkring 1988 hvorimod en
bekendt af mig siger at sangen er efter 1990. Hvem af os har ret? Det drejer
sig om et væddemål

På forhånd tak for hjælpen.

Mvh
Jette

Fra : Brian Olsen

Dato : 06-05-04 23:45

"Jette" <jetteREMOVETHIS@pc.dk> skrev i en meddelelse news:409abec6$0$230$edfadb0f@dread16.news.tele.dk...
> [...]
> bekendt af mig siger at sangen er efter 1990. Hvem af os har ret? Det drejer

Du vinder, den er fra 1988:
<http://www.emi-medley.dk/artister/default.asp?id=204&group=2>

mvh
Brian Olsen

Fra : Jette

Dato : 06-05-04 23:58

"Brian Olsen" <penol@mailme.dk> skrev i en meddelelse

> Du vinder, den er fra 1988:
> <http://www.emi-medley.dk/artister/default.asp?id=204&group=2>

Herligt herligt, så har jeg vundet en stor drink

Tak for hjælpen.

Mvh Jette

Fra : Michael-7500

Dato : 07-05-04 09:21

"Jette" <jetteREMOVETHIS@pc.dk> skrev i en meddelelse
> De fleste af jer husker sikkert den sang Søs Fenger og Thomas Helmig skrev
> til fordel for AIDS-fondet, nemlig landeplageren 'Den jeg elsker'

Er nødt til at korrigere dig.

Musik: Sanne Salomonsen
Tekst: Anne Linnet

Søs Fenger og Thomas Helmig er "kun" med på sang sammen med ovennævnte......

Michael

Fjern "FJERN" i mail-adr. ved svar
Brugt pigetøj sælges på: www.sitecenter.dk/pigetoej

Fra : Jette

Dato : 07-05-04 09:32

"Michael-7500" <michael-7500@FJERNmail.dk> skrev i en meddelelse

> Er nødt til at korrigere dig.
>
> Musik: Sanne Salomonsen
> Tekst: Anne Linnet
>
> Søs Fenger og Thomas Helmig er "kun" med på sang sammen med
ovennævnte......

Godt at jeg så ikke væddede om hvem der har skrevet sangen, men kun om
hvilket år den er fra

Jeg skriver dine rettelser bag øret.

Mhv Jette

Fra : Benny Mortensen

Dato : 08-05-04 11:38

> [...]
> ovennævnte......
>
> Godt at jeg så ikke væddede om hvem der har skrevet sangen, men kun om

Hej Jette

Det ville jeg ikke gøre, hvis jeg var dig. De er pokkers svære at læse der

M.V.H.....Benny..

Fra : Klavs Rommedahl

Dato : 08-05-04 16:03

"Benny Mortensen" <Marylou@ccp.com> wrote in message news:<409cb8aa$0$310$edfadb0f@dread16.news.tele.dk>...

> Hej Jette
>
> Det ville jeg ikke gøre, hvis jeg var dig. De er pokkers svære at læse der
>

> M.V.H.....Benny..

Ups, så er det derfor jeg aldrig kan finde mine . *LOL*
Mvh
Klavs.