HASTER! Nokia 6220 - Dårlig højttaler???
Fra : Jacob E.

Dato : 06-05-04 20:45

Hejsa...

Jeg synes, at højttaleren i min Nokia 6220 er væsentligt ringere end andre
telefoner jeg har haft. Er den virkelig så dårlig, eller kan min telefon
være defekt?

Håber på hurtigt svar, da jeg i tilfælde af defekt skal bytte den.

Mvh Jacob

Fra : Nic

Dato : 06-05-04 21:03

> Håber på hurtigt svar, da jeg i tilfælde af defekt skal bytte den.

Altså så må vi have 14 dage at svare på?
Hvorfor hastværket?

(nej jeg ved intet om 6220)

Fra : John

Dato : 06-05-04 23:14

"Jacob E." <sp@mmerdie.invalid> skrev i en meddelelse
> [...]
> være defekt?
>
> Håber på hurtigt svar, da jeg i tilfælde af defekt skal bytte den.

Hej Jacob,

Arbejder du i et miljå med meget fine metalspåner har disse tendens til at
samle sig omkring magneten på højttaleren...

Mvh
John

Fra : Jacob E.

Dato : 07-05-04 09:18

John wrote:

> Hej Jacob,
>
> Arbejder du i et miljå med meget fine metalspåner har disse tendens
> til at samle sig omkring magneten på højttaleren...

Hej John,
Det gør jeg ikke.

Mvh Jacob