;Orza igen
Fra : Julie Gr

Dato : 06-05-04 16:31

I 2001 var der amerikanske investorer med i foretagendet, og efter
11.september trak de sig ud. Ideen er rigtignok stadig den samme, man
køber en boks som giver ens husstand ægte bredbånd, ikke som i
boligforeninger hvor andre folks download kan sluge kapacitet. Denne
gang har Orza fransk Telecom i ryggen og er derfor sikret økonomisk.

Fra : Bertel Lund Hansen

Dato : 06-05-04 18:41

Julie Gr skrev:

> [...]
>boligforeninger hvor andre folks download kan sluge kapacitet. Denne
>gang har Orza fransk Telecom i ryggen og er derfor sikret økonomisk.

Hvad er din interesse i firmaet?

--
Bertel

Fra : SoftMan Brian

Dato : 06-05-04 21:49

"Julie Gr" <julie_gruner@hotmail.com> wrote in message
> [...]
> boligforeninger hvor andre folks download kan sluge kapacitet. Denne
> gang har Orza fransk Telecom i ryggen og er derfor sikret økonomisk.

Er det ikke fransk Telecom der står bag Orange ?

Fra : Jesper Lund

Dato : 07-05-04 11:59

SoftMan Brian <Brian_Hoey@hotmail.com> wrote:

> Er det ikke fransk Telecom der står bag Orange ?

Ja. Der må i øvrigt eksistere en eller anden form for aftale mellem Orza
og Orange, eftersom Orza's minuttakst for til ringe til mobiltelefoner
er 2 kr/minut, dog kun 78 øre hvis det er en Orange mobiltelefon.

--
Jesper Lund

Fra : Bjarke Andersen

Dato : 06-05-04 22:57

julie_gruner@hotmail.com (Julie Gr) crashed Echelon writing

> [...]
> boligforeninger hvor andre folks download kan sluge kapacitet. Denne
> gang har Orza fransk Telecom i ryggen og er derfor sikret økonomisk.

Hej Basse er det dig? Hvorfor hedder du Julie ;)

--
Bjarke Andersen

Fra : Julie Gr

Dato : 07-05-04 13:43

> Hej Basse er det dig? Hvorfor hedder du Julie ;)

Nope, jeg hedder Julie. Er ven med familie til "Basse", og syntes
egentlig at et tidl. spørgsmål ang. Dixanet var relevant, så jeg
ringede og spurgte familien. Har dog ikke snakket med direktøren
direkte.