CyberCity og Nyhedsgrupper..
Fra : Bobber

Dato : 06-05-04 00:49

Hej gruppe..

Jeg står for at skulle flytte.. Og har derved kunne konstatere at
Stofanet vil have 499,- for at flytte min forbindelse..

Da Cybercity vil give mig oprettelse, og installationsgebyr til 495,-
puls at jeg så får en 2048/128 for 429,- istedet for 768/128 til 425,-
som jeg har nu.. Så er valget lige pludselig ikke så svært..

MEN.. Da jeg er stor bruger af især udenlandske binære nyhedsgrupper,
ville det jo være trælst og skift fra Stofa, der egentlig er rimelig
godt dækket ind, til noget der er noget skidt.. For jeg kan, så vidt
vides, jo ikke se på deres hjemmeside, hvilke grupper de understøtter
osv.

Så.. Er der nogle der har erfaringer med CyberCity, eller andre for den
sags skyld, og udenlandske binære nyhedsgrupper..??

På forhånd tak..

Bobber..

Fra : Claus Tersgov

Dato : 06-05-04 01:00

Uheldigvis faldt Bobber over tastaturet og skrev derved følgende:

> Så.. Er der nogle der har erfaringer med CyberCity, eller andre for
> den sags skyld, og udenlandske binære nyhedsgrupper..??

CC news kører elendigt!

Ofte er der lange svartider - op mod 50-50 sekunder i weekenden er
ikke unormalt.

Jeg har ikke erfaring med udenlandske grupper, men det er mit
indtryk, at der er mange huller i feedet til CC news.

Det er også min opfattelse, at det ikke er noget CC vil kaste penge
efter, så det bliver nok aldrig bedre.

Men ADSL linjen og det øvrige netvært kører perfekt, og det er vel
det, der er vigtigtst...

Claus

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 06-05-04 01:22

Bobber <bobjakob112@hotmail.com> skrev :

>MEN.. Da jeg er stor bruger af især udenlandske binære nyhedsgrupper,
>ville det jo være trælst og skift fra Stofa, der egentlig er rimelig
>godt dækket ind, til noget der er noget skidt..

Dem kan du godt glemme alt om hos Cybercity.

De fører de fleste, men alle indlæg over 128 KB bliver filtreret
fra, så stort set ingen indlæg vil være komplette.

Det er jo meget få, der splitter indlæg op i så små dele.
--
Knud

Fra : Jochke

Dato : 07-05-04 17:53

"Knud Gert Ellentoft" <ellentoft@mail.tele.invalid> wrote in message

> De fører de fleste, men alle indlæg over 128 KB bliver filtreret
> fra, så stort set ingen indlæg vil være komplette.
>
> Det er jo meget få, der splitter indlæg op i så små dele.

Jeg kan da se/hente masser af indlæg der er over 128 KB.

Ud over det så er det en meget langsom svartid.

/Jochke

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 07-05-04 18:22

"Jochke" <ask@me.com> skrev :

>Jeg kan da se/hente masser af indlæg der er over 128 KB.

I alt.binaries.* og andre binære grupper udenfor dk-hierakiet?
--
Knud