Lundin
Fra : A.Bruun

Dato : 05-05-04 18:33

Jeg har for meget lang tid siden lagt en fil over til Lundin. Det er også
lang tid siden jeg har modtaget noget. Virker den ikke mere ?

A.Bruun

Fra : Lars Erik Bryld

Dato : 05-05-04 19:11

Scripsit A.Bruun:

> Jeg har for meget lang tid siden lagt en fil over til Lundin. Det er
> også lang tid siden jeg har modtaget noget. Virker den ikke mere ?

Min sidste bingo var fra 16 marts - jeg indsendte 16 jan, fik en pæn
stribe bingoer 3 uger senere og dernæst kun et par stykker. Jeg gik ud
fra at der ikke skete noget før der kom nye gedcom-filer til at
sammenligne med min.

Jeg ville foreslå dig at indsende en opdateret fil, hvis den er vokset
siden din sidste. Det kan være det udløser nye sammenfald, og måske
ligefrem en gentaget sammenligning med den eksisterende base.

Lars Erik Bryld

Fra : Jesper Holgersen

Dato : 06-05-04 16:54

"A.Bruun" <abruun@tiscali.dk> wrote in message
> Jeg har for meget lang tid siden lagt en fil over til Lundin. Det er også
> lang tid siden jeg har modtaget noget. Virker den ikke mere ?

Jeg har fået en bingo så sent som i dag så mon ikke at den kører
upåklageligt?

- Jesper (http://familien-holgersen.dk/jesper)

Fra : Lars Kr. Lundin

Dato : 07-05-04 10:23

Thu, 06 May 2004 17:53:30 +0200 skrev Jesper Holgersen:

> "A.Bruun" <abruun@tiscali.dk> wrote in message
>>

> Jeg har fået en bingo så sent som i dag så mon ikke at den kører
> upåklageligt?

Jo, GEDCOMP kører for fulde omdrejninger, og sender for tiden mere
end 1000 emails om måneden til slægtsforskere med overlappende
forskning.

Hvis du er blandt de over 1500 slægtsforskere, der benytter GEDCOMP,
og hvis du i lang tid ikke har fået email fra GEDCOMP, så kan det
skyldes at du har skiftet email-adresse uden at oplyse mig om det.

Send mig i så fald en email med din nye adresse, se nedenfor.

Mvh,
-Lars Lundin.
--
GEDCOMP: En omfattende og gratis database for slægtsforskere med
interesse i Danmark: http://www.lklundin.dk/gedcomp/

Fra : A.Bruun

Dato : 08-05-04 11:46

Så er der åbebart hul igennem. Jeg har dags dato modtaget mange sammenfald.
Tak for det.

A.Bruun