Hvilken driver???
Fra : Tazman

Dato : 05-05-04 12:03

hejsa

hvilken driver er den bedste til mit nye pow 5900xt kort??`

---------------------------
Posted By Tazman

karlsen@sletmig.adslhome.dk

Fra : Saitek

Dato : 05-05-04 18:40

"Tazman" <karlsen@sletadslhome.dk> skrev i en meddelelse
> hejsa
>
> hvilken driver er den bedste til mit nye pow 5900xt kort??`
>

> ---------------------------
> Posted By Tazman
>
> karlsen@sletmig.adslhome.dk

det skulle være 53.03 men om de nyere er et dårligere valg ved jeg nu
ikke.

Fra : phg1

Dato : 06-05-04 08:40

"Tazman" skrev d. 05-05-04 12:03 dette indlæg :
> hejsa
>
> hvilken driver er den bedste til mit nye pow 5900xt kort??`
>

> ---------------------------
> Posted By Tazman
>
> karlsen@sletmig.adslhome.dk

53.03 suchs ihverfald på mit system jeg kører 56.72=bedre billede og
højere ydelse

http://www.kandu.dk/

Fra : N´far

Dato : 06-05-04 09:28

"phg1" <phg1.news@kandu.dk> skrev i en meddelelse

> 53.03 suchs ihverfald på mit system jeg kører 56.72=bedre billede og
> højere ydelse

Synes du ik´selv, det lyder lidt ulogisk ? Bedre qualitet *OG* flere FPS ?

53.03 kører foresten ok ved mig.

Jeg så enorme forbedringer (+30%) i pixel shader benchmarks ved alle drv.
efter 53.03.

Jeg tror, det hed " mother nature i 3D2K2003 som pludslig steg fra ~ 30 FPS
til ~40FPS.

Men -

det må da koste et eller andet sted....

Gad godt have 2 ens PC lige ved siden af hinanden.

Findes der ik andet end Nvidia driver til kortet ? ;-D

vh

Fra : Allan / Kolding

Dato : 06-05-04 13:20

"N´far" <nomail@herepls.dk> skrev i en meddelelse

> Findes der ik andet end Nvidia driver til kortet ? ;-D

Jo Omega har faktisk lige kommet med en.

http://www.omegacorner.com/index.html

Allan / Kolding

Fra : N´far

Dato : 08-05-04 09:42

"Allan / Kolding" <bruhn.allan@_V_Æ_K_stofanet.dk> skrev i en meddelelse

> Jo Omega har faktisk lige kommet med en.
> http://www.omegacorner.com/index.html

Kanon. Tak for linket. En driver optimeret for kvalitet.

.

Siden i går kører den her ved mig/5900XT, virker fint og.seer (det er og
bliver subjektiv ) bedre ud.

Mister så 600 points i 3Dmark03, men det gør ik´så meget, da det ikke engang
er 10%, hehe...
NFSU er definitiv et andet spil nu.....er der andre, som spiller NFSU med
omaga driver?
Gad jeg godt vide.
Der er bare stor forskel her ved mig...
vh