Besøgstæller
Fra : Mette

Dato : 05-05-04 08:49

Hej alle,

Er der nogen der ved hvor man kan finde en besøgstæller, som IKKE giver
offentligheden adgang til at se statistikken? Jeg har kigget mig rundt på
nettet, og det ser ud som om dette kun lade sig gøre i den betalte
pro-version. I den grundlæggende (gratis) version har alle besøgende adgang
til at læse med over skulderen, og det er jeg ikke interesseret i. Men jeg
er heller ikke interesseret i at påføre mig selv flere udgifter end højst
nødvendigt Selvfølgelig kan man lade være med at installere en tæller,
men det er trods alt meget godt at kunne følge lidt med i
baggrundsstatistikken for sit website.

mvh
Mette

Fra : Lars Raaby

Dato : 05-05-04 09:20

Mette skrev bl.a.:
> [...]
> at installere en tæller, men det er trods alt meget godt at
> kunne følge lidt med i baggrundsstatistikken for sit website.

www.zipstat.dk der kan du sætte kode på så ikke andre kan se din
statistik. Og så er den på Dansk og er gratis. ;)))

--
MVH Lars
- Enlig far til en lille dreng

Fra : Mette

Dato : 05-05-04 10:05

"Lars Raaby" <No_Antivirus@raaby.indvalid> skrev i en meddelelse

> www.zipstat.dk der kan du sætte kode på så ikke andre kan se din
> statistik. Og så er den på Dansk og er gratis. ;)))

Det lyder som det helt rigtige Jeg kikker på den, og siger tusind
tak for hjælpen

mvh
Mette

Fra : Per Christoffersen

Dato : 05-05-04 09:40

"Mette" <nobody@popx.dk> skrev i en meddelelse
> Hej alle,
>
> Er der nogen der ved hvor man kan finde en besøgstæller, som IKKE giver
> offentligheden adgang til at se statistikken?

Det er som regel meget mere effektivt at anvende webhotellets statistik end
en tæller.
Hvis webhotellet ikke har statistik, så find et der har

/Per

Fra : Mette

Dato : 05-05-04 10:04

"Per Christoffersen" <pc@NIXcomonto.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
end
> en tæller.
> Hvis webhotellet ikke har statistik, så find et der har

Mit webhotel er frac.dk, og jeg mener ikke de har tæller. De har så meget
andet, men ikke lige det. Jeg checker igen

mvh
Mette

Fra : Gevaldi

Dato : 05-05-04 16:42

Mette skriblede:
> [...]
> man lade være med at installere en tæller, men det er trods alt meget
> godt at kunne følge lidt med i baggrundsstatistikken for sit website.

Prøv http://www.chart.dk som er ganske
udmærket.

--
/Gevaldi

Fra : Mette

Dato : 05-05-04 18:29

"Gevaldi" <georg_valdi@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> Mette skriblede:

> Prøv http://www.chart.dk som er ganske
> udmærket.

Mange tak for svar og gode råd. Jeg har i mellemtiden installeret en
tæller fra zipstat, som passede præcist til mit behov. Jeg gemmer
naturligvis de links andre har givet, hvis noget skulle gå galt.

mvh
Mette