Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Canon Normal EF 50mm f/1.8 II Autofocus Le~
Fra : Peter Holm

Dato : 05-05-04 07:41

Hejsa
Jeg ved, at mange Canon 300D-ejere har længtes efter, at
Canon Normal EF 50mm f/1.8 II Autofocus Lens skulle komme på lager igen i
diverse shops.

Jeg har nu taget skridtet og bestilt den hos B&H Photo i New York, som netop
har fået den på lager.

Jeg regner med, at det kommer til at koste mig ca. kr.850 incl. Noname 52mm
UV Protector Glass Filter, levering+dansk moms og told. (jeg har betalt $106
so far)

Jeg vender tilbage med præcise data på handlen, når jeg modtager objektik og
regning - forhåbentligt inden for 7-10 dage (smertefri bestilling, som ER
afsendt fra NY)

Dette var blot til interesserede købene af Canon Normal EF 50mm f/1.8 II
Autofocus Lens, der er trætte af at vente.

Mvh

Peter

Fra : moda

Dato : 05-05-04 10:17

> Jeg ved, at mange Canon 300D-ejere har længtes efter, at
> Canon Normal EF 50mm f/1.8 II Autofocus Lens skulle komme på lager igen i
> diverse shops.

Hil dette objektiv. Det tegner fremragende til prisen!

Fra : Bent F.

Dato : 05-05-04 11:21

Peter Holm wrote:
> [...]
>
> Dette var blot til interesserede købene af Canon Normal EF 50mm f/1.8
> II Autofocus Lens, der er trætte af at vente.

Hej

Jeg modtog mit i sidste uge fra Technicdirekt.de så de har også fået det på
lager, jeg måtte betale 880 kr. incl. fragt

mvh
Bent Fer

Fra : Peter Holm

Dato : 05-05-04 12:49

> Jeg modtog mit i sidste uge fra Technicdirekt.de så de har også fået
> det på lager, jeg måtte betale 880 kr. incl. fragt

argh, der kan man se - jeg spurgte på lagerstatus på det hos dem for 10 dage
siden og der havde de det ikk på lager.
jeg ville nok også vælge dem istedet for usa, hvis jeg vidste muligheden
forelå.

Fra : KNL DtP

Dato : 05-05-04 11:51

"Peter Holm" <phc@stofanet*REMOVE*.dk> skrev i en meddelelse

> Dette var blot til interesserede købene af Canon Normal EF 50mm f/1.8 II
> Autofocus Lens, der er trætte af at vente.

De har også noget at glæde sig til, for til prisen er det simpelthen genialt.
Jeg købte mit i San Francisco til noget der liger 450 kr., og jeg har allerede
haft stor glæde af både den optiske kvalitet og den enorme lysstyrke:

http://www.foto-basen.dk/?page=16&category=6&id=12194

Kristian
www.knl-dtp.dk