tak
Fra : Sanand

Dato : 04-05-04 20:28

hejsa!
tak for jeres gode og nyttige svar - jeg tror vi vejer vognen inden vi
fylder den med ting og sager.
Og så må vi i gang med at veje de ting vi putter i
- Se det kan jo blive meget sjovt - sikkert noget vi vil huske længe :)

go' camping

hilsen
susanne

Fra : Steen Larsen

Dato : 04-05-04 22:22

Sanand wrote:
> [...]
> Og så må vi i gang med at veje de ting vi putter i
> - Se det kan jo blive meget sjovt - sikkert noget vi vil huske længe

Hej Sanand

Vær venlig at svare i den tråd som da svarer på. :)

Held og lykke med vejeriet. :)

--
Med Venlig Hilsen Steen Larsen

Fra : Harry

Dato : 05-05-04 21:48

Da flere har oplysninger vedr Allemandsrätten i Sverige, kan jeg
oplyse at den nye portal: www.sydsverige.dk på denne
adresse:http://www.sydsverige.dk/?pageID=338 har en meget detailleret
og opdateret version liggende. På dansk.