Hvorfor er det vigtigt med den rigtige bil~
Fra : Work all day

Dato : 04-05-04 14:39

Derfor : http://www.oneintwelve.com/vid3

Snuppet fra dk,fritid.bil - men bestemt ligeså relevant her i gruppen

Kim

Fra : Jesper Hedegaard

Dato : 04-05-04 18:45

"Work all day" <No@mail.invalid> skrev i en meddelelse
> Derfor : http://www.oneintwelve.com/vid3
>
> Snuppet fra dk,fritid.bil - men bestemt ligeså relevant her i gruppen
>
> Kim

Nej - faktisk endnu mere relevant i denne gruppe

--
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Mvh

Fra : Sten Bo

Dato : 05-05-04 02:09

Work all day wrote:
> Derfor : http://www.oneintwelve.com/vid3
>
> Snuppet fra dk,fritid.bil - men bestemt ligeså relevant her i gruppen
>
> Kim

Hej Kim Beklager at jeg kom til at klikke den hjem til dig. Skal nok gå
i seng nu.

*****

Ha - fik 4 forskelige advarsler og blokeringer fra Ad-aware og Ad-vagt -
samt 1 fra Symantec - sikkert uden betydning, men man prøver altså her
at lægge en masse ind i Pcén - Første gang jeg har set så mange skilte
poppe op.
Hvorfor skal der lægges så meget ind for at se et filmklip? Ud af min
pc!
Hilsen Sten Bo