Couscous - sæsonvare ?
Fra : Helle

Dato : 04-05-04 13:02

Hej,

Mine forældre er helt pjattede med couscous og har af og til købt det i
Bilka. De sidste par gange har de dog ikke kunnet finde det på hylderne og
spurgte derfor til det. De fik at vide at det var en sæsonvare.
Det synes jeg umiddelbart lyder underligt, for mig bekendt er couscous da
"bare" noget durumhvede, så det burde man da kunne få året rundt. Er der
nogen der ved hvorfor det er en sæsonvare hos i dette tilfælde Bilka ?

Jeg kan så lige tilføje, at jeg naturligvis bare gik ned i den lokale
grønthandlerbiks og købte noget til dem, så det er ikke fordi de mangler
det. Jeg blev egentlig bare nysgerrig over det.

--
Venligst
Helle

Fra : Lisbeth Jacobsen

Dato : 04-05-04 19:10

"Helle" <hellesadrtilnyheder@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> Er der nogen der ved hvorfor det er en sæsonvare hos i dette tilfælde
Bilka ?

Jeg købte det i Bilka (Tilst) i går. Det stod i nærheden af krydderierne og
de eksotiske varer.

Mon ikke de har fået forkert besked af en uvidende (?) ekspedient? Som du
selv er inde på kan det umuligt passe, at det er en sæsonvare.

Mvh. Lisbeth