Er det noget musik der er udgivet?
Fra : Søren Blom

Dato : 04-05-04 12:03

Prøv at hør http://blom.dk/filer/lydbillede.mp3 og fortæl mig om
underlægningsmusikken er noget der er udgivet eller om det er lavet specielt
til programmet.
Lydsporet er fra "Top Gear" som blev vist på TV3+ mandag 3. maj

--
VH

Søren Blom
soren@blom.dk
Mail med spam filter besvares ikke.

Fra : bettersexinc

Dato : 04-05-04 15:41

"> underlægningsmusikken er noget der er udgivet eller om det er lavet
specielt
> til programmet.
> Lydsporet er fra "Top Gear" som blev vist på TV3+ mandag 3. maj

Det lyder som noget Jakatta kunne stå bag...
Kender dog ikke titlen.

bsi

Fra : Jan Holm

Dato : 04-05-04 16:42

> [...]
specielt
> til programmet.
> Lydsporet er fra "Top Gear" som blev vist på TV3+ mandag 3. maj

Jakatta AKA Joey Negro - American Dream

Sampler temaet fra filmen "American Beauty"

Mvh
Jan Holm

Fra : Søren Blom

Dato : 04-05-04 18:19

"Jan Holm" <no@spam.tia> skrev

> Jakatta AKA Joey Negro - American Dream
>
> Sampler temaet fra filmen "American Beauty"

1000 tak for jeres svar, nu ved jeg hvilken CD der skal købes imorgen