Hvor skal i på ferie henne
Fra : Preben

Dato : 03-05-04 19:15

Helårs lejlighed med havet som nabo.

Se solen gå ned hver aften i jeres ferie.
Helårslejlighed med havet uden for døren
udlejes fra 15 maj - 1 okt.

Med plads til en lille familie
Stue,soveværelse
evt. opredning i stuen
køkken og nyt bad.

Ring for nærmere info.

23355936

Fra : Michael Christoffers~

Dato : 04-05-04 07:57

"Preben" <prebenvf@tdcadsl.dk> wrote in message
> Helårs lejlighed med havet som nabo.

Vel gennemtænkt annonce....Hmm., ved nærmere eftertanke mangler der måske
oplysninger om hvorvidt bemeldt lejlighed befinder sig på Svalbard, Azoerne
eller måske et helt 3. sted?

Fra : Pernille og Kennet

Dato : 04-05-04 08:14

> Vel gennemtænkt annonce....Hmm., ved nærmere eftertanke mangler der måske
> oplysninger om hvorvidt bemeldt lejlighed befinder sig på Svalbard,
Azoerne
> eller måske et helt 3. sted?

Under alle omstændigheder en overtrædelse af fundatsen, og indlægget bør
derfor slettes..

Kennet

Fra : www.analogfoto.dk / ~

Dato : 04-05-04 16:11

"Michael Christoffersen" <pescatorNOT_SPAM@vip.cybercity.dk> skrev i en
meddelelse news:c77erh$1u4a$1@news.cybercity.dk...

> Vel gennemtænkt annonce....Hmm., ved nærmere eftertanke mangler der måske
> oplysninger om hvorvidt bemeldt lejlighed befinder sig på Svalbard,
Azoerne
> eller måske et helt 3. sted?

Hej

Jeg har i en anden gruppe fået at vide at det er på bornholm !

--
Venlig hilsen / Best regards

Fra : Preben

Dato : 04-05-04 18:42

glemte at skrive det er på bornholm det ligger

hilsen
preben

Fra : Karl Hansen

Dato : 04-05-04 20:05

"Preben" <prebenvf@tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse
> Helårs lejlighed med havet som nabo.
>
> Se solen gå ned hver aften i jeres ferie.
> Helårslejlighed med havet uden for døren
> udlejes fra 15 maj - 1 okt.

Udlejes = markedsnyhedsgruppen for samme idet fritid intet har med salg/køb at gøre