fortryde et indlæg i suppen?
Fra : Morten Lind

Dato : 02-05-04 21:06

Hvordan tilbagekalder man et fejlindlæg, der er afsendt?

Synes, jeg har læst om det engang?

På forhånd tak
M.

Fra : Martin Petersen

Dato : 02-05-04 21:21

Der er noget der hedder "annullér artikel" under "meddelelse".
Har lige prøvet, men den jeg prøvede at tilbagekalde, er der stadig. I
hvert fald set herfra.
MartinP

Fra : Sebastian

Dato : 03-05-04 13:29

Martin Petersen <xmartinmarius@petersen.mail.dk> wrote:

> Der er noget der hedder "annullér artikel" under "meddelelse".
> Har lige prøvet, men den jeg prøvede at tilbagekalde, er der stadig. I
> hvert fald set herfra.

Det kan kun lade sig gøre når newsserveren understøtter det. Det er ikke
alle newsserver der tillader at man redigerer i sine gamle artikler.
Spørg din ISP om deres server har funktionaliteten.

hilsen

--
Sebastian Loeck
Frederiksberg - Denmark

Fra : Preben Bødker Nielse~

Dato : 03-05-04 14:47

Sebastian <thorfinn@ofir.dk> wrote:

> Det kan kun lade sig gøre når newsserveren understøtter det. Det er ikke
> alle newsserver der tillader at man redigerer i sine gamle artikler.
> Spørg din ISP om deres server har funktionaliteten.

Behøver han ikke. Morten bruger TDC og de tillader det.

/Preben
--
http://www.ravnekrogen.dk/gallery/salg

Fra : Morten Lind

Dato : 03-05-04 14:57

> Behøver han ikke. Morten bruger TDC og de tillader det.
>
> /Preben

Tak
M.

Fra : Karst B. Smit

Dato : 06-05-04 00:51

Morten Lind <fornavnogefternavn@machintoshUDENHINTOSH.com> wrote:

Jeg har TDC og har lige prøvet at "cancelle" - slette et indlæg uden
resultat.

Bagefter har jeg prøvet "supersede" (jeg tror det betyder at rette i et
indlæg) uden resultat.

hvorfor virker det ikke?

--
Mvh. Karst B.

Fra : Preben Bødker Nielse~

Dato : 06-05-04 13:16

Karst B. Smit <KarstB.Smit@webspeed.dk> wrote:

> Jeg har TDC og har lige prøvet at "cancelle" - slette et indlæg uden
> resultat.

Din MacSOUP downloader jo indlæggene til din harddisk.
Derfor kan du ikke se, at indlægget er slettet på serveren.
Hvis andre når at downloade dit indlæg inden sletningen, har det heller
ingen effekt på deres læsning.

> Bagefter har jeg prøvet "supersede" (jeg tror det betyder at rette i et
> indlæg) uden resultat.

At erstatte, betyder det

> hvorfor virker det ikke?

Gjorde det ikke?
Se 1. svar.

/Preben
--
http://www.ravnekrogen.dk/gallery/salg

Fra : Sebastian

Dato : 06-05-04 13:18

> [...]

> resultat.
>
> Bagefter har jeg prøvet "supersede" (jeg tror det betyder at rette i et

fordi de måske ligger på din harddisk.
Prøv at se efter vha. google om de er der.

--
Sebastian Loeck
Frederiksberg - Denmark

Fra : Henrik Münster

Dato : 02-05-04 21:24

Morten Lind <fornavnogefternavn@machintoshUDENHINTOSH.com> wrote:

> Hvordan tilbagekalder man et fejlindlæg, der er afsendt?
>
> Synes, jeg har læst om det engang?

Annuller artikel under menuen Meddelelse. Men du kan naturligvis kun
annullere dine egne artikler. Ellers er punktet bare gråt.
--
Henrik Münster
Esbjerg

Fra : Henry Lerche Madsen

Dato : 02-05-04 21:45

Morten Lind wrote:
> Hvordan tilbagekalder man et fejlindlæg, der er afsendt?
>
> Synes, jeg har læst om det engang?
>
> På forhånd tak
> M.

Marker beskeden og så > Edit > Cancel Message

Fra : Karen Seiersen

Dato : 02-05-04 21:46

Fra : Karen Seiersen

Dato : 02-05-04 21:46

Morten Lind <fornavnogefternavn@machintoshUDENHINTOSH.com> wrote:

> Hvordan tilbagekalder man et fejlindlæg, der er afsendt?

> [...]

Hej Morten

Jeg har brugt slet artikel, dog skal du vide at den stadig er hos de som
allerede har downloaded den..... surt men sandt !

Hos dig selv vil den måske være "grå" hvis du ikke allerede har hentet
den

Pøj - Pøj

Karen

Jeg laver ikke noget i dag,