hjælp til frontpage, er gået i stå
Fra : Bolette Nielsen

Dato : 02-05-04 20:25

hejsa

Jeg er godt igang med at lave en hjemmeside i frongpage ( laver den udfra et
hæfte ), men nu er jeg gået i stå, og ved ikke hvordan jeg kommer vidre.

Der hvor jeg er gået i stå er ved at oprette hyberlink, dvs ikke det at
oprette hyberlinkene, men de hyberlink jeg opretter har ikke min menu i
venstre side som de sider frintpage allerede har, og det ville jeg nemlig
gerne ha'. Hvad gør jeg?

På forhånd tak

Bolette

Fra : Charlotte Eglin

Dato : 03-05-04 06:53

Hej Bolette

Du skal oprette en rammeside, hvor du har menuen i venstre ramme og indhold
i højre. Når du linker fra venstre ramme, skal du vælge at åbne hyperlinks i
højre ramme.

Venlig hilsen
Charlotte Eglin