Nokia 6230 - MMS
Fra : Peter Jensen

Dato : 02-05-04 14:55

Når jeg sender MMS ligger de sig i udbakken, og kommer ikke videre ! Jeg har
TDC abb. og ifølge TDC har jeg MMS abb. så det skulle vel virke ? Nogle bud
på hvorfor det ikke virker ? Hvor går det galt i opsætningen ?

Fra : Jochke

Dato : 02-05-04 15:12

"Peter Jensen" <peter1969@removemeofir.dk> wrote in message
> [...]
bud
> på hvorfor det ikke virker ? Hvor går det galt i opsætningen ?

Har du sendt en MMS opsætning til mobilen?

Ellers kan det gøres herfra:
http://www.tdcmobil.dk/portal/privat/produkter_services/billedbeskeder/opsaetning_mms/skiftet_mobil/index.jsp

Hvis det stadig ikke virker så prøv lige med en wap opsætning:
http://www.tdcmobil.dk/portal/privat/selvbetjening/opsaetning_til_mobilen/wap_opsaetning/index.jsp

Se om du kan komme ind på wap startsiden. Hvis det ikke er muligt heller er
der nok noget galt med telefonen. Jeg har mødt nogle 6230 hvor der var den
fejl i softwaren, og skulle på værksted.

/Jochke

Fra : Nic

Dato : 02-05-04 16:20

> Se om du kan komme ind på wap startsiden. Hvis det ikke er muligt heller er
> der nok noget galt med telefonen. Jeg har mødt nogle 6230 hvor der var den
> fejl i softwaren, og skulle på værksted.

Samme problem her - jeg kan heller ikke vælge startside når jeg vil "online"

Softwaren skal opdateres,

Fra : Peter Jensen

Dato : 02-05-04 19:18

TAK for info. Løsning et hjalp.