header i suppen
Fra : Morten Lind

Dato : 02-05-04 14:22

Øv - har fået trykket på en tast,, der gav mig udvidede header i
meddelelserne og kan ikke finde måden at sætte den tilbage -

Fortryd virkede ikke
aktivere standardindstillinger virker ikke
skal jeg smide preferencefilen ud?

M.

Fra : Karl Antz

Dato : 02-05-04 14:36

Morten Lind <fornavnogefternavn@machintoshUDENHINTOSH.com> wrote:

> Øv - har fået trykket på en tast,, der gav mig udvidede header i
> meddelelserne og kan ikke finde måden at sætte den tilbage -

bare tryk på "h" uden æbletaste - virker begge veje, altså full headers
på eller af
--
Karl Antz
Albaniensgade 4,1th

Fra : Morten Lind

Dato : 02-05-04 15:18

Karl Antz <karl@antz.dk> wrote:

> bare tryk på "h" uden æbletaste - virker begge veje, altså full headers
> på eller af

Tak Karl
Jeg tænkte nok, at tasten ville virke begge veje, men vidste jo ikke,
hvilken, jeg havde trykket på. Var dog klar over, det var i nærheden af
"f", da jeg var ved at svare Henry

Turde blot ikke begynde at trykke på dem alle - sæt mere skete

Så tak skal du have
M.

Fra : Morten

Dato : 02-05-04 20:26

> [...]

> meddelelserne og kan ikke finde måden at sætte den tilbage -

> Fortryd virkede ikke
> aktivere standardindstillinger virker ikke

nej, nøjs med at taste "H"

--
Morten Reippuert Knudsen

PowerMac G5: 1.6GHz, 1.25GB RAM, 80GB Disk, 8x DVD+/-RW, Bluetooth
mus + tastatur, FX5200 Ultra, iSight & Lacie Photon18Vision (TFT).

Fra : Morten Lind

Dato : 02-05-04 21:04

Morten <spam@reippuert.dk> wrote:

> nej, nøjs med at taste "H"