E-Mail
webnoob 5265
Hjælp til regler i Outlook 2003
Fra : kh

Dato : 02-05-04 14:01

Hejsa

Jeg mangler lidt ekspert til at få lavet et par regler i Outlook 2003.

1. Jeg har 2 E-mail kontoer, som jeg både sender og modtager fra. Det er
ingen problemer at lave en regel der flytter indgående mails fra konto 1
til mappe 1 og fra konto 2 til mappe 2. Men hvordan laver jeg en regel der
flytter sendte mail fra en bestemt konto, til en bestemt mappe? jeg kan kun
få Outlook til at 'flytte en kopi'

2. Jeg bruger Norton antivirus til at kontrollere indgående E-mails for
virus. Hvordan laver jeg en regel der flytter E-mails, antivirus
programmet har fundet virus i?

Håber nogen kan hjælpe mig med dette.

På forhånd tak
kh

Fra : Søren Blom

Dato : 02-05-04 15:24

"kh" <kh@ho*emlund.dk> skrev
> [...]
> flytter sendte mail fra en bestemt konto, til en bestemt mappe? jeg kan

1. Du skal over i Sendt post mappen, der opretter du en regel der hedder,
mail sendt fra XX skal flyttes til Mappe.

> 2. Jeg bruger Norton antivirus til at kontrollere indgående E-mails for
> virus. Hvordan laver jeg en regel der flytter E-mails, antivirus
> programmet har fundet virus i?

2. Det ved jeg ikke og tro ikke at du kan. I hvert fald, skal du så ind i
NOrton og fortælle hvad programmet skal gøre med virusbehæftet mail.

--
VH

Søren Blom
soren@blom.dk
Mail med spam filter besvares ikke.

Fra : kh

Dato : 02-05-04 18:26

> "kh" <kh@ho*emlund.dk> skrev
> kun
>>

> 1. Du skal over i Sendt post mappen, der opretter du en regel der
> hedder, mail sendt fra XX skal flyttes til Mappe.

Jeg kan ikke finde muligheden for at 'flytte til mappe' i Outlook 2003.
Hvor finder jeg den?

Fra : Søren Blom

Dato : 02-05-04 23:46

"kh" <kh@ho*emlund.dk> skrev

> Jeg kan ikke finde muligheden for at 'flytte til mappe' i Outlook 2003.
> Hvor finder jeg den?

Når du er i sent post mappen, så trykker du på opret regel, så kommer der en
boks frem, hvor du skal krydse to punkter af. Det øverste der angiver fra
hvilken konto mailen er sendt fra og så det nederste der angiver i hvilken
mappe mailen skal puttes hen

Fra : kh

Dato : 07-05-04 11:58

> [...]
> angiver fra hvilken konto mailen er sendt fra og så det nederste der
> angiver i hvilken mappe mailen skal puttes hen

Jeg kan ikke finde noget der hedder 'opret regel' når jeg står i mappen med
sendt post. Under menuen 'funktioner' --> 'regler og beskeder' er der kun
mulighed for at vælge 'flyt en kopi til mappen' Er det mig der er blind,
eller har vi ikke den samme version af outlook? jeg bruer Outlook 2003.