Valium
Fra : Tigerdyr

Dato : 02-05-04 12:49

Hejsan... Hvis man har mega hovedpine og man er løbet tør for
hovedpinspiller... Kan man godt snuppe en Valium så?? eller bliver man
søvning af dem også??

Fra : Steen

Dato : 03-05-04 20:11

"Tigerdyr" <_fjerndether_Jogster@mail.dk> skrev i en meddelelse
> Hejsan... Hvis man har mega hovedpine og man er løbet tør for
> hovedpinspiller... Kan man godt snuppe en Valium så?? eller bliver man
> søvning af dem også??

Valium er noget vanedannende stads, som man bør holde sig fra.

Hvis du har mega hovedpine, så tal med lægen om at finde årsagen. Det kan
være, at du har taget for mange hovedpinepiller i for lang tid.

Fra : arc@na

Dato : 03-05-04 22:34

"Steen" <steen@TAGBORTrboel.dk> wrote in news:40969935$0$245
$edfadb0f@dread16.news.tele.dk:

> Valium er noget vanedannende stads, som man bør holde sig fra.

Det er nøjagtig samme stof som Stesolid, altså et benzodiazepin. Og jeg er
100% enig i din betragtning.

--
Vegetarians eat vegetables. Beware of humanitarians!
Med venlig hilsen

Fra : Ulvir

Dato : 08-05-04 19:12

Tigerdyr wrote:
> Hejsan... Hvis man har mega hovedpine og man er løbet tør for
> hovedpinspiller... Kan man godt snuppe en Valium så?? eller bliver man
> søvning af dem også??

Valium er ikke smertestillende. Hvis du (åbenbart) har Valium i huset, så
ved du vel hvad de skal bruges til. Bliver du iøvrigt også søvnig af
hovedpinepiller?

Venlig hilsen- Regards- Ulvir.