Grafikkort
Fijala 2911
phg1 1758
Bios upgrade til Geforce 3-ti 200 ?..
Fra : -= DaWeBmAn.Dk =-

Dato : 02-05-04 10:18

Hejsa.

Har ledt rundt bios upgrade til dette kort

Egenskaber Grafikkort
Device Beskrivelse NVIDIA GeForce3 Ti 200
Adapter Streng GeForce3 Ti 200
BIOS Streng Version 3.20.00.28.00
Chip Type GeForce3 Ti 200
DAC Type Integrated RAMDAC
Installerede Drivere nv4_disp (6.14.10.6072 - nVIDIA Detonator 60.72)
Hukommelses Størrelse 128 MB

Kortet kører skam ganske godt og har klaret Farcry i flot opløsning hele
vejen igennem, men ville gerne bare optimere det lidt som alt andet i min
puter som man jo gør engang i mellem.

Mvh
J.L.C

PS: kan varmt anbefale AIDA32 programmet! det finder alt i din puter og har
alle dataer på din hardware..

Fra : Laziter [9440]

Dato : 03-05-04 20:39

"-= DaWeBmAn.Dk =-" <dawebman@galnet.dk> skrev i en meddelelse
> Hejsa.
>
> Har ledt rundt bios upgrade til dette kort
>
> BIOS Streng Version 3.20.00.28.00

Det er den sidste udgivne BIOS du har i kortet, jeg har selv den samme
version.
Det eneste du kan gøre for at få kortet til at give noget mere, er at
overclocke det med Riva-Tuner.
http://www.guru3d.com/rivatuner/
Så kan du få kortet til at køre som et GF3-ti500 og endda lidt mere.
Selve GPU'en er rent faktisk nøjagtig den samme som på ti500, der er bare et
andet mærke på og så er den underclocket.
Du bliver så nok lige nødt til at investere i en lidt større køler, f.eks.
en Zalman passiv køler hvis du vælger at overclocke kortet.

Mvh
Benjamin

Fra : -= DaWeBmAn.Dk =-

Dato : 04-05-04 07:18

Hej B

Tak skal du have, jeg vil da kigge nærmere på det og investere i en større
køler.

Hilsen
Dawebman.