Andet telekom.
jakjoe 1141
Benjamin... 1084
Hvad skal jeg bruge??
Fra : Michael Korsgaard

Dato : 02-05-04 07:33

Jeg overvejer alvorligt at tegne et abonement ved www.musimi.dk men der er
nogle ting jeg gerne ville vide inden..

Jeg er på nettet med en webspeed 256/128 Motorola SB5100 cablemodem.
Jeg har netværkskort i maskinen.
Jeg har lydkort i maskinen med både digital og analog udgang. Den digitale
bruges pt. til stereoanlægget. I den analoge sidder et head-set jeg bruger
på Skype..

Kan jeg f.eks bruge http://www.estation.dk/product.asp?product=11
Og hvad skal der til derudover så det virker uden at pc`en er tændt??
Findes der andre operatører der skal kigges på?? Udelukkende privatbrug...

/ Michael...

Fra : Christen Fihl

Dato : 02-05-04 09:47

Du kan bruge et headset (som vist), hvis din pc er tændt. Så skal du
også have en softphone, et telefon program, fx det gratis fra
www.xten.com.

Er pc ikke altid tændt kan du overveje en almindeligt IP telefon som fx
GrandStream http://www.estation.dk/group.asp?group=32 Det gør det hele
generelt mere simpelt med en alm telefon synes jeg. Pc versionen er dog
en ganske god start for meget små penge.

Se evt forum på http://musimi.dk Der er der meget diskution om udstyr.

Der er vel 4-5 IP operatører i Danmark idag. Se i denne gruppe 19-April,
subject: "IP telefoni"

--
Christen Fihl
http://VoIP.Fihl.net/