Hp laserjet 1100a papir problemer
Fra : Søren Hollænder

Dato : 01-05-04 15:23

Hej

Jeg ville lige hører om der var nogen der har haft problemer med deres
laserjet når den skal til at printe og den så tager for meget papir ind. Så
jeg ville lige hører om der er noget man kan gøre eller den skal sendes til
reperation som nok kommer til at koste en krig! Håber de er nogle i denne
newgroup som lan hjælpe mig med mit problem!

/søren

Fra : Morten L.

Dato : 01-05-04 16:48

"Søren Hollænder" <shollaender@tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse
> [...]

> reperation som nok kommer til at koste en krig! Håber de er nogle i denne
> newgroup som lan hjælpe mig med mit problem!

Prøv at se på HP's site - de sender gratis reperationskits til denne printer
til dig!
/Morten

Fra : Søren Hollænder

Dato : 01-05-04 22:01

Hej morten!

Jeg har kigget på hp's hjemmeside og kan ikke finde det du henviser til! Du
har evt. ikke et link vel?
/Søren

Fra : Peter T.

Dato : 02-05-04 10:36

Søren Hollænder wrote:

> Jeg har kigget på hp's hjemmeside og kan ikke finde det du henviser
> til! Du har evt. ikke et link vel?

HP er stoppet med at uddele seperationskit til bla. HP1100 sidste efterår.
Men prøv at ringe til HPs danske afdeling og spørg om de ikke kan finde et
kit frem af gemmerne til dig.

--
[Sig removed by Administrator: Signature can not exceed 20GB]

Fra : Peter Brandt Jørgens~

Dato : 01-05-04 22:50

"Morten L." <morten.lyckegaard.nonospam@mail.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> Så
> til

> Prøv at se på HP's site - de sender gratis reperationskits til denne

De er vist ophørt med den gratis service for et lille års tid siden....

Peter Brandt Jørgensen
peterFJERNES@peterbj.dk
www.peterbj.dk (Nu over 1000 vitser og sprogblomster!!!)

---

Fra : Karsten Hindkær

Dato : 02-05-04 06:10

Hej Søren

Det er sikkert din "Pickup-roller" der skal skiftes. Denne kan købes for
omkring kr. 400,-

Hvis man ikke har prøvet at skifte den før er det lidt "tricky", men har du
mod på det har reservedelen nummeret: RB2-4026-000CN

Hvis du ikke selv vil forsøge at skifte, tror jeg desværre ikke reparation
er rentabel, da nye laserprintere jo ikke er så dyre.

Mvh.
Karsten Hindkær

Fra : Morten L.

Dato : 02-05-04 08:01

"Karsten Hindkær" <news@haderalspamfojfojhindkaer.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Hvis du ikke selv vil forsøge at skifte, tror jeg desværre ikke reparation
> er rentabel, da nye laserprintere jo ikke er så dyre.

Det repair-kit, HP sendte ud, var en stump kork-lignende materiale, så MÅSKE
hjælper det, hvis han kan komme til at rense den stump kork, eller hvad nu
det er.

/Morten

Fra : Ove Pedersen

Dato : 02-05-04 10:29

> [...]
denne
> newgroup som lan hjælpe mig med mit problem!

Den skal bare ha skiftet sin Separator Pad, en lille gummiplade der
sidder op mod Pick-Up rullen.
Jeg mener den koster under 100,- men den skal jo skiftes, det kræver
nok en smule teknisk snilde.

Ove Pedersen

Fra : Søren Hollænder

Dato : 02-05-04 10:45

Så vil jeg lige prøve at ringe ind til hp og få dem til at sende en "pickup
roller"! Eller kan man købe den i normale itbutikker eller skal det være et
service center?
/Søren
ps. Prøver lige at rense de hjul/kork ting inden

Fra : Ove Pedersen

Dato : 02-05-04 18:09

> [...]
> service center?
> /Søren
> ps. Prøver lige at rense de hjul/kork ting inden

Det er ikke pickup rolleren der er problemet, men derimod saparator
pad'en

Ove pedersen

Fra : Søren Hollænder

Dato : 06-05-04 08:46

Hej Claus!

Jeg ville bare lige hører om du har fået min mail?