Grafikkort
Fijala 2911
phg1 1758
hvad skal jeg købe
Fra : Futte

Dato : 01-05-04 14:28

Hej'sa

Jeg kunne godt bruge et nyt grafik kort mit gamle GF 3ti200 er ved at være
langsom hvad er der til en pris omkring 1000kr. evt. brugt kort
har ikke brug for udgange har kik på et GF 5600xt men syndes der er så mange
at vælge i mellem System: XP 2400+ 786sdram og OS: XP/Suse/Mandrake linux

MVH
Futte

Fra : Carsten Pedersen

Dato : 01-05-04 18:50

Hej!

Køb ikke et 5600xt, du vil blive slemt skuffet hvis du vil bruge det til at
spille de nye spil med. Jeg kender en der købte det, og han fortryder det.
Det var ikke meget hurtigere end hans gamle TI 4200. Jeg var så heldig at
finde et brugt ASUS 5900 til 1200,- Kr, som med en BIOS flash, nu er blevet
til et 5950 Ultra. Med mit gamle TI 4200 kort, havde jeg en score på 1434
point, i 3DMark03. Med det nye kort 5900 fik jeg en score på 4836. Efter at
have kørt en BIOS flash fik jeg 5675 point i 3DMark03. Så hvis du han finde
et billigt 5900 kort er det, det som jeg vil anbefale.

God jagt.

Mvh

Carsten