Vurdering: Aldi's Medion 41700 2,6Ghz Inte~
Fra : RO

Dato : 01-05-04 10:53

Kære NG.
Jeg har hos Aldi i går købt Medion's Notebook: MD 41700 2,6GHz - 256 Mhz
DDR.
Jeg synes den er langsom - skærmen har ringe kontrastforhold - og jeg
fortryder egentlig købet på de 8.000 kr. (7999,-).
Hvad er jeres vurdering af forholdet pris og kvalitet. Der er DVD-brænder -
kortlæser - "trådløs mobildata overførsel" - mange udgange til en monitor/TV
osv. Der mangler ikke noget dér.

Er i tvivl om jeg skal prøve at få pengene retur - har kun åbnet den og ikke
pillet ved den.
Med venlig hilsen Rune

Fra : Anders Pedersen

Dato : 01-05-04 20:21

On Sat, 1 May 2004 11:52:38 +0200, RO wrote:

> [...]
> osv. Der mangler ikke noget dér.
>
> Er i tvivl om jeg skal prøve at få pengene retur - har kun åbnet den og ikke

da det er en bærbar pc
er gruppen dk.edb.hardware.baerbar

Fra : Anders Pedersen

Dato : 01-05-04 20:21

> [...]

> osv. Der mangler ikke noget dér.
>
> Er i tvivl om jeg skal prøve at få pengene retur - har kun åbnet den og ikke

Kameraer hører til gruppen
dk.fritid.foto