Overvågede mapper i Panther
Fra : UK

Dato : 30-04-04 11:35

Hej
Er der nogen, der kan fortæller mig, hvordan man laver overvågede mapper i
Panther.

Hilsen UK

Fra : Morten

Dato : 01-05-04 16:28

UK <ulla-johnny@slet-mig.mail.dk> wrote:

> Er der nogen, der kan fort?ller mig, hvordan man laver overv?gede mapper i
> Panther.

Hvad mener du med "overvågede mapper" En folder action med et
tilknyttet script?

--
Morten Reippuert Knudsen

PowerMac G5: 1.6GHz, 1.25GB RAM, 80GB Disk, 8x DVD+/-RW, Bluetooth
mus + tastatur, FX5200 Ultra, iSight & Lacie Photon18Vision (TFT).

Fra : Michael Tysk-Anderse~

Dato : 01-05-04 17:36

UK <ulla-johnny@slet-mig.mail.dk> wrote:

> Hej
> Er der nogen, der kan fortæller mig, hvordan man laver overvågede mapper i
> Panther.

Prøv at kigge på mappekomandoer ved at ctrl-klikke en mappe!
--
Michael Tysk-Andersen
iChat://mta@mac.com

Fra : UK

Dato : 01-05-04 18:50

"Michael Tysk-Andersen" <mta@mac.com> skrev i en meddelelse

> Prøv at kigge på mappekomandoer ved at ctrl-klikke en mappe!
> --

Jeg har faktisk været ved at kigge på den mulighed, og er ved at studere det
lidt nærmere (med hjælp fra en anden flink sjæl).
Jeg vil gerne have, at hvis jeg gemmer et rgb-billede i én mappe, bliver det
åbnet i photoshop og konverteret til cmyk og lagt ned i en anden mappe. Men
jeg kan forstå, at man så skal lave en script, for at få det til at virke,
og det er så det næste, jeg skal have fundet ud af.

Hilsen UK