Stigende priser hos tiscali.
Fra : anders majland

Dato : 30-04-04 12:08

Det er nok noget der kun rammer de få men

Pr. 01/06-2004 hæver vi minutprisen med 1,5 øre
for produkterne Tiscali Net og Tiscali Net Plus.

Det er ellers meget længe siden der sidst har været stigende priser på
teleområdet....

--
Anders dot Majland at jyde dot dk
email address in header is not valid

Fra : Simon Haugaard Peder~

Dato : 02-05-04 09:31

"anders majland" <anders.majland-see.signature@address.invalid> wrote in

> Det er ellers meget længe siden der sidst har været stigende priser på
> teleområdet....

Måske er det for at vælte kunderne over på ADSL-linjer istedet :)

--
Mvh. Simon Haugaard Pedersen

Fra : Lars C

Dato : 04-05-04 09:53

On Sun, 2 May 2004 08:30:39 +0000 (UTC), Simon Haugaard Pedersen
<spam@email.dk> wrote:

>Måske er det for at vælte kunderne over på ADSL-linjer istedet :)

Man kan jo have sin mistanke. De har jo næsten lige sat priserne ned
på ADSL
'

--
Lars

Fra : anders majland

Dato : 05-05-04 20:21

> Måske er det for at vælte kunderne over på ADSL-linjer istedet :)

Jeg tror ikke det flytter kunder - dem der har et "almindeligt" forbrug
og ok kobber er nok skiftet forlængst...

(Bruger selv mindst 299 kr/måneden på dialup access (TDC NetTid
80 - primær grund til det abb er at det ikke koster opkaldsafgift før de
80 timer er brugt - og min router ringer op tit) )