Ny nvidiadriver giver en god boost
Fra : Poul Johannsen

Dato : 30-04-04 05:53

Hej

Har et POV GeforceFX5900XT.

Prøvede den ny betadriver der hedder 60.60 og testede den med 3dmark03. Det
gav en god boost.

Med driver 52.16 fik jeg 3818 point

Med driver 60.60 fik jeg 4471 point

Det vil sige jeg fik 653 point mere.

Mvh Poul

Fra : Martin Johansson

Dato : 30-04-04 10:43

"Poul Johannsen" <poul-johannsen@SPAMrnet.dk> skrev i en meddelelse
> Hej
>
> Har et POV GeforceFX5900XT.
>
> Prøvede den ny betadriver der hedder 60.60 og testede den med 3dmark03.
> [...]

Uh oh, så har nVidia sikkert lavet diverse "optimeringer"
Det ses tit at de første par drivere til et nyt kort (6800) yder godt.
Derefter bliver diverse ting slået til igen og ydelsen normaliserer sig.
Jeg siger ikke at det nødvendigvis er det der sker, men det er set mange
gange før.

Fra : Poul Johannsen

Dato : 30-04-04 19:21

Hej

> Har et POV GeforceFX5900XT.
>
> Prøvede den ny betadriver der hedder 60.60 og testede den med 3dmark03.
> [...]

Og med driver 56.72 får jeg 4259 point

Mvh Poul

Fra : Kim Hansen

Dato : 30-04-04 21:00

On Fri, 30 Apr 2004 06:53:08 +0200, "Poul Johannsen"
<poul-johannsen@SPAMrnet.dk> wrote:

>Prøvede den ny betadriver der hedder 60.60

Hvor har du hittet den ?
Jeg kan ikke finde den hvor jeg plejer at hente mine drivere

M.V.H

Kim Hansen

Suzuki XF 650 Freewind
Suzuki DR 250 S

Ved reply slet "fjern" i Mailadressen.

Fra : Poul Johannsen

Dato : 30-04-04 21:31

Hej

> Hvor har du hittet den ?
> Jeg kan ikke finde den hvor jeg plejer at hente mine drivere

Her er den : http://downloads.guru3d.com/download.php?det=773

Mvh Poul

Fra : Kim Hansen

Dato : 01-05-04 07:44

On Fri, 30 Apr 2004 22:30:38 +0200, "Poul Johannsen"
<poul-johannsen@SPAMrnet.dk> wrote:

>Her er den : http://downloads.guru3d.com/download.php?det=773
>
>Mvh Poul

Takker mange gange, er der en grund til at du ikke bruger 60.72?
Har du prøvet den ?

Fra : Poul Johannsen

Dato : 01-05-04 08:12

Hej

> Takker mange gange

Det var så lidt

>er der en grund til at du ikke bruger 60.72?
> Har du prøvet den ?

Jeg har ikke prøvet 60.72. Nogle siger at Far cry har problemmer med 60.72.
Der kommer grafikfejl i spillet

Mvh Poul

Fra : Tazman

Dato : 30-04-04 21:39

On Fri, 30 Apr 2004 06:53:08 +0200, "Poul Johannsen"
<poul-johannsen@SPAMrnet.dk> wrote:

>Hej
>
>Har et POV GeforceFX5900XT.

Hvor meget har du clocket dit kort? har købt det samme...

---------------------------
Posted By Tazman

karlsen@sletmig.adslhome.dk

Fra : Poul Johannsen

Dato : 30-04-04 21:41

Hej

> Hvor meget har du clocket dit kort? har købt det samme...

Jeg har slet ikke OC det. Den kører med standardindstillinger. 390 core/700
memory

Mvh Poul

Fra : Laziter [9440]

Dato : 01-05-04 09:02

> [...]
> Hej
>
> Har et POV GeforceFX5900XT.
>
> Prøvede den ny betadriver der hedder 60.60 og testede den med 3dmark03.

Tja jeg sidder med et GF3 ti200 og prøvede driveren..
Uha uha noget grimt grafik jeg fik på skærmen, især i 3Dmark 2001 SE Point
Pixel testen var hesten nærmest gennemsigtig *GG*

Mvh
Benjamin

Fra : MKH1

Dato : 04-05-04 00:36