3d voodoo hardware
Fra : monty

Dato : 30-04-01 19:41

Jeg har downloaded voodoo 2 3d hardware på nettet. Virker det som hvis jeg købte et almindeligt voodoo 2 kort i forretningen og hvis ja hvordan får jeg det så til at virke.

http://www.kandu.dk/

Fra : JK

Dato : 01-05-01 07:22

"monty" <monty.news@kandu.dk> skrev i en meddelelse
> Jeg har downloaded voodoo 2 3d hardware på nettet. Virker det som hvis jeg
købte et almindeligt voodoo 2 kort i forretningen og hvis ja hvordan får jeg
det så til at virke.

Voodoo 2 3D hardware ...? - vil du ikke fortælle lidt mere om det ? - er det
et program - drivere el. en ny Glidewrapper ?

/JK

Fra : Bjarke Andersen

Dato : 01-05-01 08:07

"JK" <dempsey@email.dk> wrote in message
> Voodoo 2 3D hardware ...? - vil du ikke fortælle lidt mere om det ? - er
det
> et program - drivere el. en ny Glidewrapper ?

Der er tale om et stykke software, der skulle kunn efterligne Voodoo1 samt
Voodoo2 ydelse af 3d grafik igennem et alm. grafikkort.

Dog er softwaren rimelig processorkrævende.

--
Bjarke Andersen

Fra : JK

Dato : 01-05-01 09:02

"Bjarke Andersen" <bjoeg@*spammer*bjoeg.dk> skrev i en meddelelse
> "JK" <dempsey@email.dk> wrote in message
> Der er tale om et stykke software, der skulle kunn efterligne Voodoo1 samt
> Voodoo2 ydelse af 3d grafik igennem et alm. grafikkort.
> Dog er softwaren rimelig processorkrævende.

så er det godt, jeg ikke har smidt mit gamle Voodoo 2 på møddingen )

/JK

Fra : Fritze

Dato : 01-05-01 11:53

Hvor hentede du det henne?

Fra : Bjarke Andersen

Dato : 01-05-01 11:57

"Fritze" <Fritze76@hotmail.com> wrote in message
> Hvor hentede du det henne?

I didn't, monty did.

--
Bjarke Andersen

Fra : Fritze

Dato : 01-05-01 12:09

Ah sowee Troede det var dig. Nogen der har et link så?
Monty??